۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۵۷۸
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان:

جدایی میان رهبری و مردم رویکرد جدید دشمن است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج ) خوزستان ایجاد تفرقه مذهبی و قومیتی، ایجاد فرقه‌ها و جریان های جدید بین مردم را هدف اصلی ‌دشمن علیه انقلاب اسلامی دانست.
سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت وليعصر (عج) خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج ) خوزستان، روز گذشته در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه آبادان در سینما نفت این شهرستان، سیاست استکبار جهانی برای نیل به اهداف شوم خود در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه را دو ستونی دانست و افزود: یک ستون حمایت از استکبار، قدرت نظامی رژیم منفور پهلوی و ستون دیگر آن پشتیبانی مادی و اقتصادی عربستان بود.

وی ابراز داشت: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی(ره) دشمن در صدد بود تا در منطقه یک حضور جدید و تمام عیار داشته باشد؛ آمریکا و غرب مرتب از اوایل انقلاب به دنبال بهانه بودند تا نظام اسلامی را ساقط کنند یا از سوی دیگر در صورت محقق نشدن این امر بتوانند آن را مهار کنند.

شاهوارپور ادامه داد: آنان سیاست مهار را با تقویت کشور های همسایه که با انقلاب اسلامی در تعارض بودند از جمله رژیم بعث عراق شروع کردند؛ اما در مقابل این تهاجم، دو ظرفیت ارزشمند رهبری نظام‌، انسانی وارسته و با منش دینی و مردم برای حفظ انقلاب اسلامی به مقابله با دشمن برخاسته اند.

این مقام مسؤول، ابجاد تفرقه مذهبی و قومیتی، ایجاد فرقه ها و جریان های جدید بین مردم را یکی از سیاست های دشمن علیه انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: رویکرد جدید دشمن جدایی میان رهبری و مردم است و قصد دارد تا وحدت و همبستگی مردم را هدف قرار دهند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج ) خوزستان در ادامه سخنان خود، با اشاره به وابستگی فکری ، علمی و نظامی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران گفت:بعد از پیروزی انقلاب رویکرد نظام و رهبری و مردم مبتنی بر استقلال و عدم وابستگی است.

وی با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در تمامی زمینه های علمی و دفاعی گفت: ملت ایران می تواند روی پای خود بایستد و این امر را همه عرصه به ویژه جنگ تحمیلی ثابت کرده است؛ فرهنگ بسیجی و پاسداری این است که همه تلاش ها در راستای توسعه کشور و کمک به مردم محروم است؛ بسیج یکی از نهادهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است./9455/د101/س
ارسال نظرات