۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۰۴۸

دیدار۱۲۰ نفر از فعالان کانون‌های مساجد خوزستان با رییس جمهور

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، از اعزام ۱۲۰ نفر از فعالان کانون های مساجد این استان به منظور دیدار با رئیس جمهور خبر داد.
حسين براتي، مسؤول دبيرخانه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان
حسین براتی، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اعزام ۱۲۰ نفر از فعالان کانون های مساجد این استان به منظور دیدار با رئیس جمهور خبر داد.

براتی، افزود: 120 نفر کاروان اعزامی از خوزستان شامل 87 نفر برادر و 33 نفر خواهر امروز (27تیر) بعداز نماز ظهر و عصر توسط سه دستگاه اتوبوس به سمت تهران حرکت می کنند؛ این کاروان تلفیقی از مدیران کانون ها، ائمه جماعات، نخبگان کانون ها، برگزیدگان جشنواره ها و اعضای فعال کانون ها و خواهرانی که فعالیت های قابل توجهی داشتند، اعزام می شوند.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، به برنامه کاروان اعزامی از این دبیرخانه اشاره کرد و اظهار داشت: این کاروان در مسیر حرکت به تهران، جهت زیارت شاه عبدالعظیم حسنی(ع) مشرف و در مسیر بازگشت به اهواز به قم زیارت حضرت معصومه(س) ودر صورت امکان زیارت مسجد جمکران ازجمله برنامه های این کاروان است./9455/پ203/س

ارسال نظرات