۰۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۰۹۷۱۳
فردا در ساری؛

گردهمایی بزرگ مبلغان استان مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری گردهمایی علما و روحانیان استان فردا در ساری خبر داد.
گردهمايي بزرگ مبلغان
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری گردهمایی بزرگ علما و روحانیان این استان در ساری خبر داد.

وی افزود: این گردهمایی به منظور ارتقای سطح علمی مبلغان، محتوا بخشیدن به سخنرانی ها، ترویج فضایل و مناقب اهل بیت‌(ع)، تقویت روحیه دینی و مذهبی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان نسبت به اهل بیت(ع)، بصیرت افزایی در جامعه از سوی علما و مبلغان و مشارکت و همفکری برای ترویج و نشر بیشتر فرهنگ ولایتمداری برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی، آشنایی مبلغان با شیوه‌های تبلیغی را ضروری دانست و گفت: با توجه به تاکتیک‌های دشمنان برای تضعیف باورهای دینی نسل جوان، تبلیغ کارآمد و تأثیر‌گذار نیازمند ابزاری به روز است.

حجت الاسلام شکریان برگزاری آموزش های تخصصی را یکی از راهکارهای مناسب برای آشنایی مبلغان با شیوه های روز تبلیغ دین برشمرد و ادامه داد برگزاری دوره های تخصصی تبلیغ برای روحانیان ضروری است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، نقش مبلغان را در خنثی سازی توطئه های دشمنان مهم دانست و بیان داشت: مبلغان باید با مهارت افزایی و مطالعه، توطئه های دشمنان را شناسایی و جامعه را از خطر آنها دور کنند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان به وظیفه خطیر روحانیت در این ماه اشاره کرد و با بیان این که مبلغان دینی باید در این ماه مبارک عظمت ماه رمضان را برای مردم به خوبی تبیین کنند، ادامه داد: این گردهمایی نیز به منظور توجیح وظایف مبلغان در ماه رمضان برگزار می شود.

وی، اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان را از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در آستانه ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: این اداره کل امسال آمادگی دارد بیش از دو هزار مبلغ دینی را به مناطق مختلف استان اعزام کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود گفت: گردهمایی بزرگ علما و روحانیان استان با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان صبح شنبه در مصلی امام خمینی‌(ره) ساری با سخنرانی نماینده ولی فقیه در مازندران و حجت الاسلام محمدی، سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می‌شود./950/پ202/ص
ارسال نظرات