۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۰۹۸۲۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

تلاش مبلغان در عرصه پاسخگویی به شبهات یأس دشمنان را به همراه دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به ترویج شبهه از سوی دشمن در جامعه گفت: روحانیت باید با شناخت صحیح این شبهات پاسخگوی آنها باشد تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در گردهمایی مبلغان استان که در گرگان برگزار شد، ماه رمضان را ماه هدایت، تعلیم و تربیت دانست و با بیان این که این رمضان، ماه خودسازی و زمینه رسیدن به کمالات است، تصریح کرد: انسان با قصد قربت و انجام فرایض به کمالات برسد و این ماه اثرات تربیتی بسیاری دارد.

حجت الاسلام ولی‌نژاد به اعزام مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان اشاره کرد و با بیان این که رسالت مبلغان دینی در این ماه مبارک بسیار سنگین است، افزود: یک مبلغ دینی باید مردم را با فضیلت‌های ماه مبارک رمضان آشنا کند.

وی با تأکید براین که مبلغان در ماه مبارک رمضان باید با ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی این فرهنگ غنی را میان عموم جامعه نهادینه کنند، بیان داشت: ماه رمضان ماه نزول قرآن است و اگر مسلمانان به عظمت و منزلت کتاب خدا پی‌ببرند، جایگاه این ماه را نیز درک خواهند کرد.

وی با تأکید براین که مبلغان دینی باید ضمن بیان احکام اسلامی، مباحث روز، بصیرت‌بخشی و دشمن‌شناسی را در میان عموم جامعه مطرح کنند، گفت: جامعه امروز ما نیازمند شناخت بیشتری از مسائل دینی است که این موضوع وظیفه مبلغان را سنگین‌تر کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان همچنین تقویت نظام جمهوری اسلامی را وظیفه مهم دیگر مبلغان دینی اعلام کرد و اظهار داشت: مبلغان باید با تشریح مسائل و احکام مورد نیاز مردم زمینه ارتقای فرهنگ دینی و معرفتی آنان را فراهم کنند.

حجت الاسلام ولی‌نژاد خاطرنشان کرد: در این ایام مبلغان باید ضمن تفسیر آیات قرآنی، باید برخی احکامی که مغفول مانده، مباحث روز و بصیرت‌بخشی و دشمن‌شناسی را مطرح کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای ترویج خرافه و بدعت در جامعه، شناخت این خرافه و بدعت ها و افزایش آگاهی مردم نسبت به این گونه مسائل را از دیگر وظایف مبلغان دانست و خاطرنشان کرد: مبلغان دینی باید تلاش کنند تا میزان شناخت جامعه نسبت به تلاش گروه‌های انحرافی را افزایش دهند.

وی با بیان این که امروز شبهات گسترده علیه اسلام و اعتقادات دینی از سوی دشمنان در جامعه ترویح می شود، بیان داشت: روحانیت باید با شناخت صحیح این شبهات پاسخگوی آنها باشد تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند./950/پ202/س
ارسال نظرات