۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۵۹۵
آیت الله حیدری:

مسئله ی مهدویت یک مسئله مهم و جدی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری با اشاره به گسترش مباحث مربوط به ظهور، اذعان داشت: مهدویت یک مسئله مهم و جدی است.
آيت الله حيدري امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم شهر شیبان در سخنانی در خصوص مباحث مهدویت و اهمیت آن، اظهارداشت: در چند سال اخیر شاهد رونق و پیشرفت مباحث مهدوی هستیم.

وی افزود: امروزه ادعاهای زیادی در خصوص بحث مهدویت در بین مذاهب مختلف وجود دارد و حتی در بین اهل سنت نیز این موضوع شایع شده است و کسانی با ادعای مهدویت وارد عرصه شده اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که در زمان صدام دیکتاتور عراق هم بحث ادعای دروغین مهدویت مطرح بوده بوده است، اذعان داشت: در آن زمان 30 نفر برآن آمدند که خود را مهدی موعود و یا جانشین وی معرفی کرده و اذهان عمومی را منحرف سازند.

وی ادامه داد: امروزه ادعای جدیدی با عنوان مدعیان یمانی مطرح شده است که این قضیه از ابتدا باطل و ادعایی دروغی بوده و سرکرده آن مزدوری غربی و از اعضای رژیم سابق بعثی عراق است.

آیت الله حیدری با اشاره به این که مهدویت یک مبحث مهم است، اذعان داشت: مهدویت یک بحث تخصصی و پیچیده ای است و هرکسی نمی تواند در آن شبهه ای ایجاد و یا ادعایی کند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به روایاتی مبنی بر اینکه هرکس ادعای دیدن حضرت مهدی موعود(عج) و یا جانشینی آن امام همام را داشته کند، باید آن را تکذیب کنیم، خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم که این ادعاها را تکذیب و آنها را رد کنیم./9458/پ202/ص
ارسال نظرات