۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۱۰۸۲۷
همزمان با میلاد امام حسن مجتبی؛

مراسم عمامه‌گذاری حوزه علمیه ساری برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری از برگزاری جشن عمامه گذاری همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.
مراسم عمامه گذاري
حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری گفت: جشن عمامه گذاری تعدادی از طلاب پایه های مختلف این حوزه فردا شب همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در این حوزه برگزار می‌شود.

وی با بیان این که این مراسم با حضور علما، روحانیان و مسؤولان استانی برگزار خواهد شد، بیان داشت: این مراسم هر‌ساله همزمان با میلاد با سعادت این امام همام در حوزه علمیه سعادتیه ساری برقرار است.

مسؤول حوزه علمیه سعادتیه با اشاره به طلاب این مدرسه در شش پایه مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حوزه در طول دوران فعالیت علمی و آموزشی خود طلاب تأثیرگذاری را به نظام اسلامی تحویل داده است.

حجت الاسلام صالحی در ادامه سخنان خود به جایگاه حوزه‌های علمیه در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: حوزه‌های علمیه بازوان اصلی نظام بوده و هستند و در طول سه دهه اخیر نیز حوزه و روحانیت همواره در دفاع از انقلاب و نظام پیشگاه بوده‌اند.

وی، تقویت مدارس علمیه را یک ضرورت دانست و با بیان این که حوزه ها به عنوان پشتوانه واقعی نظام باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: نقش حوزه و روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و استحکام پایه های نظام بی بدیل است.

مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری با بیان این که دشمنان نظام در سه دهه اخیر همواره به دنبال خدشه‌دار کردن چهره حوزه و روحانیت بوده و هستند، ادامه داد: اما با وجود همه این توطئه افکنی ها جایگاه حوزه و روحانیت هر روز در نظام اسلامی مستحکم تر می شود./950/پ202/س
ارسال نظرات