۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۸۱۵

دوره آموزشی مبلغان برتر اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی روحانیان و مبلغان منتخب اردبیل به همت اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار خواهد شد.
دوره آموزشي مبلغان
حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: دوره آموزش تخصصی ویژه روحانیان منتخب اردبیل هفته آینده با حضور کارشناسان و فعالان حوزه تبلیغ دینی در شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

وی شیوه کلاس داری، مدیریت گفتمان جوان، روش برگزاری مسابقات فرهنگی و طرح‌های نوین تدریس را از موضوعات مورد بحث در این دوره آموزشی برشمرد و خاطر‌نشان کرد: این دوره تخصصی و مهارتی به روش کارگاهی و با حضور سی نفر از روحانیان منتخب استان همراه خواهد بود.

حجت الاسلام ستوده با بیان این‌که این دوره با هدف ارتقای توانمندی مبلغان و ارائه شیوه‌های نوین تدریس اجرا می‌شود، ادامه داد: شرکت کنندگان این دوره، جزء روحانیان مستقر و طرح هجرت استان هستند که پیش از این در آزمون شفاهی حائز رتبه برتر شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تغذیه فکری مبلغان و روحانیان فعال در مناطق شهری و روستایی را از مهم‌ترین اولویت‌های تبلیغی این مرکز دانست و خاطر‌نشان کرد: آگاهی به زمان و به روز بودن اطلاعات روحانیان مستقر و طرح هجرت تأثیر بسزایی در تبیین مسائل فقهی خواهد داشت.

گفتنی است، این دوره آموزشی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و با تدریس حجت الاسلام حسین قدوسی از اساتید حوزه و دانشگاه و رییس دارالتحقیق شهید مطهری تبریز همراه خواهد بود./935/پ203/س
ارسال نظرات