۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۰۱۳
با هدف ترویج پیام صلح دین اسلام؛

گردهمایی 3000 مسلمان در ایالت تگزاس آمریکا

خبرگزاری رسا- با نزدیک شدن به واقعه 11 سپتامبر مسلمانان ایالت تگزاس آمریکا با هدف ترویج صلح و تقویت دوستی گردهم می آیند.
اجتماع مسلمانان
به گزارش خبرگزاری رسا بیش از 3 هزار مسلمان از سراسر این ایالت تگزاس آمریکا، 13 شهریورماه در شهر سن آنتونیو در پارک سیکس فلگز گردهم می آیند.

این گردهمایی که در نوع خود بزرگترین تجمع مسلمانان است با عنوان روز خانواده مسلمان نام گرفته و هدف از برپایی آن برگزاری جشن پایان ماه مبارک رمضان، مبارزه با تصورات غلط در مورد اسلام و مسلمانان و ترویج پیام صلح در دین اسلام است.

سروات حسین، رئیس شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی شهر سن آنتونیو می گوید: این طرح همه ساله اجرا می شود و تقارن عید فطر با حادثه 11 سپتامبر بر اهمیت این جشن افزوده است.

وی افزود: ما به شهروندان آمریکایی می خواهیم این پیام را برسانیم که اسلام و پیروان آن افراطی و تروریست نیستند. تبلیغات منفی درباره اسلام و گسترش اسلام هراسی غلط است. اسلام دین رحمت است و بر صلح، دوستی و همزیستی مسالمت آمیز با دیگران سفارش کرده است.

حسین گفت: پارک سیکس فلگز یکی از پارکهای پر تردد است که می تواند این مراسم اثرات زیادی بر افراد در محل داشته باشد./982/ب903/گ
ارسال نظرات