۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۶:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۰۹۶
آیت الله حیدری:

جریان انحرافی در حال مقابله با جریان اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: قصه جریانهای انحرافی و تقابل جریان نفاق و جریان اسلامی ادامه دارد؛ از این رو همه باید با ولایت داری و هوشیاری کامل مقابل تلاش بدخواهان انقلاب اسلامی ایستادگی کنند.
آيت الله حيدري امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز شب گذشته در جمع مردم اندیمشک گفت: همه ما امروز وظیفه مهم و خطیری در معرفی چهره های انقلابی به جامعه را بر عهده داریم زیرا تبیین شخصیت بزرگان و شهدای عزیز موجب می شود تا برای جوانان ارائه الگوی واقعی کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تبیین شخصیت شهدای بزرگ انقلاب اسلامی ایران برای جوانان را بسیار تأثیر گذار برشمرد و افزود: اخلاص در کار و انجام اعمال صالح از مهمترین ویژگی هایی است که یاد و خاطره شهدا را همواره در دل مردم زنده نگه داشته است این یک درس بزرگ است.

وی با اشاره به حوادث سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: اوایل انقلاب تقابل جریان های نفاق و ملی گرایی با جریان خط امام و جریان اسلامی بود که سبب شهادت بسیاری از افراد توانمند انقلاب شد.

آیت‌الله حیدری افزود: امروز نیز موضوع جریانهای انحرافی و تقابل جریان نفاق و جریان اسلامی ادامه دارد؛ از این‌رو همه باید با ولایت داری، هوشیاری کامل و تبعیت از بیانات رهبری مقابل تلاش بدخواهان انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم.

وی ابراز داشت: شناخت واقعیت های حوادث اوایل انقلاب و تبیین اهداف شوم دشمنان می تواند تأثیر بسزایی در رسوایی اهداف شوم دشمنان داشته باشد./9464/پ202/ص
ارسال نظرات