۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۹۴۶
معاون پارلمانی رییس جمهور:

دولت بر توسعه مدارس علمیه مصمم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: دولت خدمتگزار خود را مصمم به توسعه و تقویت مدارس علمیه در سراسر کشور می داند.
حجت الاسلام ميرتاج الديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور ظهر امروز در شورای اداری آذرشهر با اشاره به احیای حوزه علمیه این شهر اظهار داشت: دولت خدمتگزار خود را مصمم به توسعه و تقویت مدارس علمیه در سراسر کشور می داند.

وی با تاکید بر تقویت مدارس علمیه شهرستانی خاطر نشان کرد: توسعه و تقویت مدارس علوم دینی با تخصیص اعتبارات مناسب از سوی دولت محقق خواهد شد، البته این به معنای خدشه در استقلال حوزه های علمیه نیست، چراکه دولت خود را موظف به خدمتگزاری در توسعه علوم و معارف دینی می داند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: امروز با وجود تهدیدها و تحریم های مختلف و ناجوانمردانه دشمنان اسلام، شاهد ایرانی مقتدر و عزتمند در عرصه های بین المللی هستیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به رشد بالای تولید علم و توسعه صنعتی و اقتصادی کشور در سال‌های اخیر ادامه داد: با وجود تحریم‌های استکبار جهانی و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشورمان در زمینه های مختلف روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است.

وی با بیان این‌که ملت ایران در تحقق کامل آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب لحظه‌ای از پای نخواهند نشست، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در‌ 32 سال گذشته با تبعیت از ولایت فقیه، در مقابل توطئه‌های مختلف دشمنان ایستاده و برای برقراری حکومتی بر پایه عدل و احکام دینی شهدای گرانقدری را تقدیم اسلام کرده‌اند.

همچنین حجت الاسلام علی اکبر قره‌ سیدی، امام جمعه آذرشهر در سخنانی خواستار توجه جدی مسؤولان استانی و کشوری در توسعه حوزه علمیه آذرشهر شد و گفت: این دیار همواره مهد پرورش علمایی گرانقدر و بزرگوار بوده است، چنانکه شهید آیت الله مدنی و شهید آیت الله غفاری نمونه ای از علمای تاثیرگذار منطقه آذربایجان و آذرشهر بوده اند./935/پ202/س
ارسال نظرات