۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۱۴۷۵۱
امام جمعه موقت ساری:

هدایت‌های عالمانه رهبر معظم انقلاب بزرگ‌ترین دلیل بقای نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری، رهبری عالمانه و حمایت های مردمی را بزرگ‌ترین دلیل بقای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مقام معظم رهبری‌ در بیش از دو دهه اخیر همواره با تدابیر عالمانه و روشنگری های به موقع خود مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شدند.
امام جمعه موقت ساري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری، امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی مرکز استان با اشاره به استقبال با شکوه مردم کرمانشاه از رهبرمعظم انقلاب اسلامی، این حضور را نشان دهنده علاقه قلبی مردم به ولی فقیه دانست و گفت: مردم بار دیگر با این حضور خود تبعیت محض از ولایت فقیه را به دنیا ثابت کردند.

وی با بیان این که مردم با حضور بی نظیر خود ثابت کردند که برخی مشکلات موجود در کشور نمی تواند حتی ذره از مهر رهبری را از دل های آنها بکاهد، افزود: عشق و علاقه مردم به مقام معظم رهبری در فطرت ملت ایران نهادینه شده است.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که ملت ایران همواره با ولایت مداری خود پاسخ کوبنده ای به دشمنان نظام اسلامی می دهند، گفت: این حضور نیز پاسخی دیگر به توطئه افکنی های دشمنان نظام بود.

وی با مهم ارزیابی کردن سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درجمع مردم کرمانشاه‌ افزود: ایشان در سخنان مهم خود در این استان بار دیگر مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر سیاست های جهانی را تبیین فرمودند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی بیش از سه دهه همه توان و سرمایه خود را برای براندازی نظام به کار گرفته اند، گفت: اما همواره حضور و همدلی ملت ایران مانع از تحقق توطئه های شوم آنها شده است.

حجت الاسلام قاسمی، تحریم، ترور و جنگ تحمیلی تنها گوشه ای از نقشه های شیطانی دشمنان علیه این نظام دینی برشمرد و افزود: هنوز هم با گذشت بیش از سی سال از عمر این نظام، دشمن هر روز با توطئه ای جدید برای مقابله به نظام به میدان می آید.

وی، رهبری عالمانه و حمایت های مردمی را بزرگ‌ترین دلیل بقای نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطر‌نشان کرد: مقام معظم رهبری در بیش ازدو دهه اخیر همواره با تدابیر عالمانه و روشنگری های به موقع خود مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شدند.

امام جمعه موقت ساری، تبعیت ازولی امر مسلمین جهان را مهم ترین را رسیدن نظام به تعالی و سعادت حقیقی دانست و ادامه داد: اگر آحاد جامعه خود را مطیع محض رهبری بدانند به یقین ما جامعه ای سعادتمند خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی اشاره کرد و گفت: اگر امروز نظام اسلامی دراوج اقتدار و سربلندی قرار دارد به دلیل نقش آفرینی های شهدا در دوران قبل و بعد انقلاب بوده است.

حجت الاسلام قاسمی به جریان بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و با بیان این که موج اسلام خواهی در خاورمیانه نتیجه آرمان‌های بلند انقلاب و امام راحل است، افزود: امروز این موج بیداری به دیگر کشورهای دنیا به ویژه آمریکا و اروپا نیز نفوذ کرده است.

وی همچنین به فساد اخیر در سیستم بانکی کشور اشاره کرد و با بیان این که دستگاه قضایی باید قاطعانه با عوامل این فساد برخورد کند، گفت: در کشوری که مبنای آن ارزش های دینی و اسلامی است، نباید شاهد این گونه رویدادها باشیم./950/پ201/س
ارسال نظرات