۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۱۴۷۵۷
امام جمعه موقت اهواز:

جنبش وال استریت نشان از بن بست مکتب غربی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به افزایش تظاهرات در غرب خاطرنشان کرد: جنبش وال استریت نشان دهنده بن بست مکتب غربی است و شرایط کنونی آن شکست دولتمرادن آمریکایی را در زمینه های مختلف فرهنگی و اقتصادی به روشنی بازگو می کند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد ابوالحسن حسن زاده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و استقبال کم نظیر مردم این استان اذعان داشت: شیعیان و اهل تسنن کرمانشاه با استقبال خود نشان دادند که اعتقادشان به رهبر معظم انقلاب قلبی است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات مجلس اشاره کرد و ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی محور تصمیم گیری های مهم و اثر گذار است و کسانی که به عنوان نماینده مردم برگزیده می شوند تنها باید به فکر خدمت باشند نه قدرت و مال اندوزی.

حجت الاسلام حسن زاده به سالروز رحلت آیت الله شیخ عبدالکریم حائری یزدی مؤسس حوزه علمیه قم اشاره کرد و گفت: تأسیس حوزه علمیه قم در زمان خفقان سلطنت رضا خان بسیار امر دشواری بود که ایشان پس از هجرت به قم با همکاری بسیاری از علمای آن زمان توانست این امر را محقق نماید. در برهه کنونی حوزه علمیه قم به عنوان چراغ پر نور شیعیان در حال درخشندگی در جهان است.

ویبه تحریم های دنیای غرب علیه ایران اشاره کرد و ابراز داشت: این تحریم ها نتیجه ای جز به سود ایران و به ضرر غرب نخواهد داشت و به گفته امام خمینی(ره) اگر آمریکا یک کار خوب کرده باشد همین تحریم ها علیه ایران است.

استاد حوزه علمیه، سناریوی غرب در رابطه با ترور سفیر عربستان در آمریکا توسط ایران را بسیار مضحک خواند و افزود: این شایعه به نوعی انتقام گیری آمریکا در راستای شکست های پیاپی خود در خاورمیانه است.

وی با اشاره به افزایش تظاهرات در غرب خاطرنشان کرد: جنبش وال استریت نشان دهنده بن بست مکتب غربی است و شرایط کنونی آن شکست دولتمرادن آمریکایی را در زمینه های مختلف فرهنگی و اقتصادی به روشنی بازگو می کند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سالروز شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی گفت: به شهادت رساندن این عالم مجاهد و وارسته تا ابد ننگی بر پیشانی مستکبران جهان و مدعیان حمایت از حقوق بشر خواهد ماند.

وی با اشاره به روز پیوند اولیاء و مربیان، تربیت فرزندان را بسیار مهم و مورد تأکید اسلام برشمرد و ابراز داشت: چگونگی تربیت فرزندان از عوامل اثر گذار در جامعه است و پیشرفت تکنولوژی و افزایش ورود ماهواره به خانه ها می تواند از عوامل شکل گیری شخصیت نادرست فرزندان باشد.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان درخواست های مردم از مسؤلان نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: مسؤولان باید به جای پرداختن به حاشیه ها به فکر حل مشکلات مردم باشند و با صداقت و راستگویی در گفتار وعده های غیر قابل تحقق ندهند.

وی با اشاره به روز جهانی استاندارد و و لزوم اهمیت به این مسئله اظهار داشت: مقوله استاندار در نظام اسلامی بسیار مهم و مورد تأکید است از این رو مسؤولان مربوط به این امر که به طور مستقیم با سلامتی مردم در ارتباطند می بایست با رعایت قوانین و بدون در نظر گرفتن مسائل دیگر بر مسئله استاندارد سازی کنترل و نظارت داشته باشند./9464/پ202/ص
ارسال نظرات