۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۴۹۲۹
عضو خبرگان رهبری:

استقبال باشکوه مردم کرمانشاه از رهبری نشانگر علاقه به ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با اشاره به استقبال پرشور مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: حضور پرشور مردم نشانگر علاقه به ولایت مطلقه فقیه است.
استقبال باشکوه مردم کرمانشاه از رهبری نشانگر علاقه به ولایت فقیه است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، شنبه 23 همرماه در جمع طلاب شهرستان مراغه با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال آیت الله شیخ عبدالکریم حایری اظهار داشت: آن عالم ربانی با تاسیس حوزه علمیه قم و احیای آن خدمت بزرگی برای ترویج و اعتلای آموزه های دینی و اسلامی در جامعه کرد.

وی خاطر نشان کرد: آیت الله حائری از جمله شخصیت های تاثیرگذار حوزوی تاریخ کشور بوده که منشاء خیر و برکت در جهان تشیع بوده است، از شاگردان ایشان می توان امام راحل، آیت الله العظمی گلپایگانی و اراکی را نام برد.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساگرد شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی گفت: این شهید محراب دارای شخصیتی بزرگ و پرهیزگار بود که توسط منافقین کوردل به شهادت رسید.

امام جمعه مراغه ادامه داد: آن عالم مجاهد باوجود کهولت سن مسافت های طولانی و راه های صعب العبور را به عشق دیدار دلاور مردان جبهه توحید، با وسایل نقلیه نظامی در شرایط دشوار می پیمود.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به استقبال پرشور مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: معظم له در جمع مردم این استان بر رسیدگی مسؤولان در خصوص تخلف اخیر بانکی تاکید کردند و خواستار خدمتگزاری مدیران به مردم انقلابی شدند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم نشانگر علاقه به ولایت مطلقه فقیه است، گفت: مسؤولان باید با مشاهده عشق و علاقه مردم به نظام و ولایت، در مسیر اسلام، رهبری، آرمان های امام راحل و شهدا حرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در پایان افزود: مردم با توجه به ولایت مداری و عشق به رهبری در انتخابات آتی با صلابت حضور و نامزدهای اصلح خود را انتخاب می کنند. /935/پ202/ص
ارسال نظرات