۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۸۰۵
ویژه استادان حوزه و طلاب؛

فراخوان مقالات ادیان و فرق انحرافی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ـ نمایندگی خوزستان از اعلام فراخوان مقالات ادیان و فرق انحرافی با موضوع تهدید‌ها، آسیب‌ها و راه های مقابله با آن‌ خبر داد.
فراخوان
حجت الاسلام محمد موری، معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ـ نمایندگی خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ابراز داشت: معاونت پژوهش با هدف آشنایی طلاب با فرق انحرافی، مبارزه با آنها و پاسخگویی به شبهات جوانان نخستین فراخوان مقالات ادیان و فرق انحرافی برگزار می کند.

این مقام مسؤول با بیان این که این فراخوان پیرامون تهدیدها، آسیب ها و راه های مقابله با آن است، گفت: فراخوان مقالات ادیان و فرق انحرافی ویژه اساتید و طلاب علوم دینی مدارس علمیه سراسر استان خوزستان بر پا خواهد شد.

حجت الاسلام موری با تأکید بر این که مقاله ها در صورت داشتن استانداردهای لازم و تأیید هیأت علمی چاپ می‌شود، ادامه داد: به مقاله‌های برتر در زمینه‌های مختلف جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ـ نمایندگی خوزستان با اشاره به موضوعات مورد استفاده در مقاله ها، بیان داشت: استادان حوزه و طلاب ‌می‌توانند در یکی از زمینه های وهابیت، تصوف، بهائیت، شیطان پرستی، عرفان های نوظهور و دیگر موارد مقاله خود را نگارش کنند.

وی تکمیل فرم مخصوص محققین و مشخص کردن عنوان و ارائه آن به دبیرخانه، رعایت استاندارد مقاله علمی، را از شرایط نوشتن یک مقاله دانست و گفت: زمان ارسال مقالات تا 30 دی‌ماه امسال اعلام شده است.

یادآور می شود، علاقه‌مندان برای دریافت ‌اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 0611551979 تماس گرفته و یا به نشانی اهواز ـ خیابان شش پاداشهر ـ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ـ نمایندگی خوزستان مراجه کنند./9463/پ202/س

ارسال نظرات