۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۱۵۸۶۹
به مناسبت دهه ولایت؛

150 محفل انس با قرآن در خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس قرآن دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان‌ عنوان کرد: به مناسبت هفته ولایت بیش از 150 محفل انس با قرآن مجید در استان خوزستان برگزار می‌شود.
محفل قرآن کريم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دراهواز، جاسم شمیری کارشناس دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به دهه ولایت‌ اظهار داشت: در غدیر سال جاری برگزاری بیش از 150 محفل انس با قرآن تصویب شده است که 50 محفل آن در شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب قرآنی در دزفول،‌ هویزه و گتوند، برگزاری همایش قرآن و ولایت در هندیجان و برگزاری مسابقات قرآن در شوش و ماهشهر از دیگر برنامه‌های هفته ولایت هستند.

این مقام مسؤول تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی برای هفته ولایت بسیار مفید است ولی برنامه‌های قرآنی می‌تواند تاثیرگذارتر باشد و به این دلیل به این برنامه‌ها توجه بیشتری شده است.

کارشناس قرآن دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: از دیگر برنامه‌های مصوب شده برای اجرا در هفته ولایت در استان خوزستان برگزاری شش کرسی تلاوت در سطح استان خوزستان در شهرستان‌های اهواز، آبادان، دزفول، ماهشهر و هویزه، برگزاری مسابقه کتبی قرآن در باغملک و رامهرمز، برگزاری مسابقه رادیویی قرآن در دزفول است.

این مقام مسؤول با اشاره به اهمیت برنامه‌های قرآنی در استان گفت: درباره برنامه‌های قرآنی تلاش شده است تا برنامه‌ها با کیفیت بالایی اجرا شوند.

وی تاکید کرد: به دلیل این‌که خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران بوده است برگزاری هفته ولایت در این استان از اهمیت و رونق خاصی برخوردار است./9458/پ202/س


ارسال نظرات