۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۱۶۹
آیت الله حیدری:

نظام سرمایه داری در حال فروپاشی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری با اشاره به جنبش ملت های غربی در مبارزه با رژیم سرمایه داری اذعان داشت: صدای خرد شدن استخوان های رژیم سرمایه داری به گوش می رسد.
آيت الله حيدري
امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نمازجمعه کوت عبدالله خوزستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پایان نافرجام نظام امپریالیستی حاکم بر غرب و همچنین جنبش مردم کشورهای اروپایی و آمریکا علیه نظام سرمایه داری، اذعان داشت: نظام سرمایه داری در حال فروپاشی است و صدای خرد شدن استخوان های نظام سرمایه داری به گوش می رسد.

وی داستان ساختگی ترور سفیر عربستان توسط ایران را، نشانه ضعف آمریکا دانست و گفت: آمریکا با این اتهامات ناروا به دنبال منحرف کردن افکار جهانی و برون رفت از باتلاقی است که در آن فرو رفته، حال آنکه روز گذشته با افشاگری رسانه های غربی بر جهانیان روشن شد که آمریکا و رژیم صهیونیستی مرکز تروریست ها است.

امام جمعه موقت اهواز، ترور شخصیت های برجسته و دانشمندان ایرانی در طول انقلاب اسلامی را مصداق دیگری بر این مطلب دانست و خاطرنشان کرد: ایران مبدأ انتشار بیداری اسلامی در منطقه و آمریکا مرکز ایجاد رعب و وحشت و کشتار مردم بیگناه است که نشان دهنده ذلت، زبونی و ترس آنها می باشد.

آیت الله حیدری بیداری اسلامی و جنبش ملت های آزادی خواه در مقابله با نظام سرمایه داری را نشأت گرفته از انقلاب جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اذعان داشت: این بهار و نغمه های آن، برگرفته از آوای ملکوتی امام خمینی(ره) و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری است که با تمام وجود در عرصه رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی دارد.

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به 13 آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: سربلندی ایران اسلامی نتیجه خون ها و حرکت های آگاهانه مردم در حمایت از نظام می باشد؛ البته ما همچنان در حال مبارزه با آمریکا و استکبار هستیم.

وی همچنین در خطبه اول نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت امام محمدباقر(ع)، به بیان ویژگیهای شخصیتی آن امام همام پرداخت و برخورد با فرقه های ضاله را یکی از اقدامات ایشان در دوره امامت عنوان کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود به فرارسیدن دهه ولایت و برگزاری جشن های بزرگ عید ولایت در مناطق حاشیه شهر اهواز و سایر شهرستان های استان اشاره و بر لزوم حضور پرشور مردم در این مراسم ها تأکید کرد.

گفتنی است، پس از پایان نماز جمعه راهپیمایی پرشوری در بزرگداشت 13 آبان با حضور جوانان و مردم ولایتمدار منطقه کوت عبدالله برگزار شد./9453/پ202/ص
ارسال نظرات