۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۶۱۹۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

جنبش‌های مردمی در غرب ثمره حرکت‌های ضد استکباری ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به حرکت های ضد سرمایه داری در آمریکا و اروپا گفت: جنبش های مردمی در کشورهای غربی ثمره حرکت های ضد استکباری ملت ایران در دهه های اخیر است.
جنبش وال استريت
حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، افزود: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و برگزاری با شکوه این مراسم در هر سال موجب تحکیم پایه های نظام جمهوری اسلامی و ایجاد یأس و ناامیدی در دشمنان نظام و انقلاب شده است.

وی اظهار داشت: پویایی نظام جمهوری اسلامی و خیزش های انقلابی اسلامی کشورهای منطقه و همچنین جنبش های مخالف سرمایداری در آمریکا و کشورهایی اروپایی نشانگر حقانیت گفتمان ایران ایران اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان در راستای قدردانی از خون شهدا و تقویت روحیه استکبارستیزی است، ادامه داد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی هر ساله با حضور پرشور و با وحدت و همدلی در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنند و امسال نیز با این حضور انزجار خویش را از مستکبران و استعمارگران جهان با فریادی خروشان اعلام کردند.

وی افزود: با تسخیر لانه جاسوسی در یوم الله 13 آبان 58 ابهت و غرور کاذب مستکبران جهان بوی‍ژه آمریکا و بلوک غرب در سطح بین المللی شکسته شد با فتح لانه جاسوسی جریان تقابل قدرتمند با آمریکا و استکبار رقم خورد و نقطه مرکزی قدرت شیطانی و استکبار را هدف قرار داد.

حجت الاسلام نعمت الهی با اشاره به این که با گذری کوتاه بر تاریخ ایران می توان دریافت که ملت ایران همواره با استکبار و استعمار به صورت جداگانه به مبارزه پرداخته اند، ادامه داد: در تحریم تنباکو مردم غافل از استبداد به مقابله با استعمار انگلیس و در جریان مشروطه غافل از استعمار به مقابله با استبداد برخواستند، ولی در جریان 13 آبان سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در یوم الله سیزده آبان ملت ایران همزمان با استعمار و استبداد مقابله کرد و در نهایت موجب پیروزی و تثبیت پایه های انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: حماسه‌ 13 آبان نشانگر این بود که همه قدرت‌های شیطانی، اربابان تزویر و مستکبرین عالم از درون پوچ و پوشالی هستند، و امروز شاهدیم به برکت انقلاب اسلامی مردم جهان اسلام، استعمارزده و حتی در قلب آمریکا و اروپا این پیام را دریافت کرده اند و دریافته‌اند که می‌توان با حرکت‌های انقلابی در مقابل مستکبران و استعمارگران ایستاد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین اضافه کرد: امروز شاهدیم خیزش های اسلامی منطقه و سایر قیام نظیر قیام وال استریت سبب ایجاد هول و هراس در مستکبران جهان شده و گواه این مطلب سخنان بی ربط، ضد و نقیض و شعاری سردمداران آمریکا و انگلیس است و این استصال امروز مستکبران و استعمارگران ثمره 13 آبان سال های 42، 57 و 58 است.

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که نخستین دستاورد تسخیر لانه جاسوسی شفاف شدن تقابل و رویارویی انقلاب اسلامی با نظام سلطه بود، خاطرنشان کرد: در 13 آبان 58 نهال استقلال خواهی تمام عیار نظام جمهوری اسلامی ایران در زمین نهاده شد و بعد از گذشت سه دهه این موضع شفاف نظام جمهوری اسلامی در مقابل استکبار و استعمار برای همگان کاملا واضح و روشن است.

وی با اشاره به این که تسخیر لانه جاسوسی، ضمن افشای ماهیت واقعی چهره استکبار، موجب هوشیاری و وحدت هر چه بیشتر مردم کشور شد، گفت: اکنون نیز شایسته است با الهام از تجربیات گذشته این یکپارچگی تداوم یابد./950/پ203/س
ارسال نظرات