۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۱۶۷۳۶
آیت الله طبرسی:

ایجاد تردید در بین مردم و بد‌بینی نسبت به نظام توطئه دشمنان در آستانه انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی، ایجاد تردید در بین مردم و بد بینی نسبت به نظام اسلامی با هدف کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده را توطئه جدید دشمن برای مخدوش کردن فضای جامعه دانست
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در همایش آموزشی توجیهی مجریان و دست اندرکاران برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ساری، با بیان این که در آستانه انتخابات مجلس دشمنان نظام تلاش‌ خود را در جهت خدشه‌دار‌کردن این انتخابات آغاز کرده اند، گفت: آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان باید با وحدت و همدلی توطئه های شوم دشمنان را در این خصوص خنثی کنند.
 
وی، ایجاد تردید در بین مردم و بد بینی نسبت به نظام اسلامی با هدف کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده را توطئه جدید دشمن برای مخدوش کردن فضای جامعه دانست و افزود: در شرایط فعلی مهم‌ترین عامل خنثی‌کردن همه توطئه‌های دشمنان وحدت و همدلی مردم و مسؤولان نظام است.

امام جمعه ساری با اشاره به بیش از سه دهه دشمنی نظام سلطه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌ گفت: نظام ولایت از دوران صدر اسلام تاکنون همواره دشمن داشته و خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان با طرح برخی موضوعات به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه هستند، بیان داشت: خدشه‌دار کردن اعتماد مردم به نظام اسلامی یکی از نقشه های دشمنان است.

آیت الله طبرسی با بیان این که نظام سلطه از نظام ولایی هراسان است، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استقرار یک نظام برپایه ولایت فقیه همه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خدشه‌دار کردن سلامت انتخابات آینده از برنامه‌های مهم فتنه‌گران داخلی و خارجی دانست و تصریح کرد: با گوش فرا دادن به فرامین مقام معظم رهبری همه این توطئه‌های شوم خنثی خواهد شد.

وی با تأکید براین که دشمنان نظام اسلامی باید بدانند این بار دیگر اجازه کوچک‌ترین تحرک به آنها داده نخواهد شد، افزود: دستگاه های متولی امر باید با هرگونه تحرک و شیطنتی از سوی فتنه گران داخلی و خارجی به شدت برخورد کند.

امام جمعه ساری، ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان را توطئه دشمنان نظام در آستانه انتخابات آتی دانست و با بیان این که دشمنان به خیال خام خود فکر می کنند این گونه تلاش های موجب خدشه دار شدن انتخابات در کشور خواهد شد، افزود: دشمنان کوردل بدانند که نظام بر پایه ولایت فقیه همواره ثابت قدم از گذشته به اهداف خود در حال حرکت است و هیچ نیرویی توان مقابله با آن را ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به فتنه گری های دشمنان داخلی و خارجی در انتخابات سال 88 اشاره کرد و با بیان این که آتش فتنه ای که متأسفانه برخی خودی ها در کشور روشن کردند با تدابیر عالمانه و روشنگری های رهبرمعظم انقلاب اسلامی خنثی شد، گفت: دشمنان نظام مطمئن باشند همه تلاش های آنها برای مخدوش کردن انتخابات آینده بی فایده و شکست خورده است.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با گلایه نسبت به آغاز برخی تبلیغات انتخاباتی از سوی عده ای از نامزدهای نمایندگی مجلس در کشور‌ افزود: متأسفانه شیوه تبلیغات برخی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست و باید در آن تجدید نظر شود.

امام جمعه ساری، قانون مند بودن را یکی از شرایط مهم برای هر نامزد کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران اسلامی دانست و گفت: افرادی که برای حضور در صحنه انتخابات برنامه ریزی کردند قبل از هر چیز باید قانونمدار باشند تا زمینه سوء استفاده دشمنان نظام را فراهم نکنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که دروغ، تهمت و افترا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ جایگاهی ندارد، افزود: در یک نظام دینی اصل و اساس بر محور قانون و شرع مقدس است و هیچ کس نباید از این دو اصل مهم بی توجه شد.

وی با تأکید براین که همه باید تلاش کنند تا زمینه حضور حداکثری در انتخابات فراهم شود، خاطرنشان کرد: امروز مجریان برگزاری انتخابات رسالت سنگینی در این خصوص دارند که باید به وظیفه خود به نحو شایسته ای عمل کنند./950/پ202/س

ارسال نظرات