۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۱۶۹۲۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

استکبار جهانی سال ها با طرح موضوع دموکراسی و حقوق بشر در حق ملت ها خیانت کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ادعاهای بی اساس غرب و آمریکا علیه ایران نشانی بزرگ از ضعف و استیصال آنها است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی, امروز در جمع بسیجیان شهرستان مراغه اظهار داشت: مادامی که نظام ولایی و تبعیت از ولایت فقیه در ایران اسلامی وجود داشته باشد، دشمنان اسلام با طراحی برنامه های مختلف برای آسیب رساندن به این نظام گام برخواهند داشت.

وی با تاکید بر این که تبعیت از ولایت رمز مقابله با توطئه های استکبار جهانی است، گفت: باید با اتحاد و همبستگی و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری همه امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل کنیم، امروز ادعاهای بی اساس غرب و آمریکا علیه ایران نشانی بزرگ از ضعف و استیصال آنها است.

حجت الاسلام ولایی با بیان این که ملت ایران در برابر فشارهای غرب هرگز تسلیم نخواهد شد، گفت: اکنون دوران زورمداری و ابرقدرتی به پایان رسیده و هیچ کشوری نمی تواند مانع توسعه و پیشرفت کشور دیگر شود، چنان که بیداری و خیزش کشورهای اسلامی و عربی این امر را ثابت کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ادامه داد: جنبش ضدسرمایه داری و 99 درصدی نتیجه ظلم و تعدی و ستم غرب نسبت به مردم آمریکا و اروپا است و این حقیقت انکارناپذیر سلطه گری و تجاوز غرب را ضد مظلومان و مستضعفان را می رساند.

وی افزود: همگان شاهدند که امروز انقلاب اسلامی ایران بهترین الگو برای ملت های آزاده ای دنیا است، چرا که در آن جای برای جولان سیاست های غرب و آمریکا وجود ندارد و امروز بیداری اسلامی در ملت ها نوید بخش پایان سلطه استکبار جهانی است.

حجت الاسلام ولایی گفت: استکبار جهانی سال های متمادی با طرح موضوع دموکراسی و حقوق بشر خیانت های بسیاری در حق ملت ها کرده است و خود آنان به علت عدم حضور دینی و اخلاقی و ماهیت فرهنگی به زوال و سردرگمی مبتلا شده اند در حالی که دموکراسی واقعی همان مردمسالاری دینی است که امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی به ملت ایران هدیه کرده و عامل صدور آن به سایر ملت ها شد.

وی در در بخش دیگری از سخنان خود غدیر را یک حادثه تاریخی، واقعه ای مهم و جریانی پویا تا انتهای تاریخ برای اسلام به ویژه تشیع دانست و اظهار داشت: غدیر اصلی ترین رخداد جریان ساز در تاریخ اسلام است که در حال حاضر امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری از چشمه های فیاض و همیشه جوشان غدیر بهره مند است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا نهادینه شدن فرهنگ غدیر را عامل برقراری عدالت و تلاش برای آرمانخواهی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: پایبندی به ولایت به یقین سبب یاس و ناامیدی دشمنان شده است، مردم با بصیرت ایران اسلامی با تعهد و پایبندی به آرمان های والای غدیر، زمینه ساز خواری دشمنان و اعتلای نام اسلام هستند./935/پ202/س
ارسال نظرات