۲۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۶۹۸۰
معاون اول قوه قضائیه:

حکومت بر دلها مهم‌ترین اصل در مدیریت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین رییسی برقراری رابطه عاطفی میان مدیر و زیر مجموعه و رهبری بر دل‌ها به جای حکومت بر جسم ها را مهم‌ترین اصل در مدیریت‌های اسلامی دانست.
حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي معاول اول قوه قضاييه
به گزارش خبرگزاری رسا از اردبیل به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی امروز در جلسه شورای عالی قضایی استان اردبیل اظهار داشت: دستورات دین مبین اسلام به لحاظ آسمانی و الهی بودن آن، تضمین کننده سعادت و پیشرفت و ترقی بوده، بهترین الگوها برای بشریت به ویژه در حوزه مدیریت نیز مربوط به الگوهای مکتب حیات بخش اسلام است.

وی برقراری رابطه عاطفی و دوستی بین یک مدیر و زیر مجموعه و رهبری بر دلها بجای حکومت بر جسم ها را مهمترین اصل در مدیریت های اسلامی دانست و به تعدادی از مصادیق آن در تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و تسخیر قلوب مردم ایران و حتی جهان توسط آن شخصیت اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح نقش نظارتی قوه قضائیه و تأثیرات آن در پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات و افزایش هم گرایی و هماهنگی ها در جامعه و بین قوا، تأکید کرد: قوه قضائیه نقش بسیار مهمی در افزایش اعتماد عمومی به نظام دارد.

وی با اشاره به حساسیت و دقت قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی، از افرادی که سعی بر تعمیم دادن مشکلات یک بخش به سایر بخش ها دارند انتقاد کرد و افزود: در کنار ضعف ها و نارسایی ها همیشه باید نقاط مثبت را نیز دید و بر رفع نواقص و تقویت دست آوردها و اقدامات مثبت همت گماشت./935/د102/س
ارسال نظرات