۲۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۶۹۹۱
بعد از ظهر امروز صورت گرفت؛

رییس مجلس به خوزستان سفر کرد

خبرگزاری رسا ـ علی لاریجانی، بعد از ظهر امروز وارد اهواز شده پس از شرکت در مراسم شهدای آزادسازی سوسنگرد با آیت الله موسوی جزایری دیدار می کند.
لاريجاني وارد اهواز شد علي لاريجاني وارد اهواز شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر امروز وارد اهواز شده و مورد استقبال سید جعفر حجازی، استاندار و نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

قابل ذکر است لاریجانی، به منظور شرکت در یادواره و سالگرد شهدای سوسنگرد وارد اهواز شده و تا ساعاتی دیگر با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار می کند.

پس از دیدار با آیت الله موسوی جزایری مراسم دیدار با طلاب حوزه علمیه اهواز در مسجد اعظم این شهرستان برگزار می شود که در آن رییس مجلس شورای اسلامی به سخنرانی می پردازد.

همچنین پس از این مراسم لاریجانی اهواز را به مقصد سوسنگرد برای شرکت در مراسم شهدای آزادسازی این شهرستان ترک می کند.

گفتنی است علی لاریجانی، در جمع خبرنگاران با اشاره به واقعه‌ی آزادسازی سوسنگرد در سال‌های جنگ تحمیلی، اظهار داشت: یکی از مقاطع بسیار حساس تاریخ ما که با کمک نیروهای مسلح و حرکت‌های مردمی انجام شد، دفاع از سوسنگرد بود که دشمن به عقب رانده شد.

وی به اهداف سفرش به استان خوزستان اشاره کرد و بیان داشت: در این سفر یک روزه در بزرگداشت شهدای منطقه شرکت کرده و با فضلای اهواز جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و البته با حضور استاندار و مدیران استان مسایل خوزستان را بررسی می‌کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که برای خوزستان و مشکلات شهرهای مختلف آن باید در دولت و مجلس نگاه ویژه‌ای وجود داشته باشد، افزود:‌ در بودجه‌بندی باید امکانات و شرایط ویژه‌ای را برای این استان در نظر گرفت.

لاریجانی، با تأکید بر این که مجلس معتقد است در همه زمینه‌ها باید به خوزستان و شهرهای آن رسیدگی شایانی کند،اظهار داشت: ‌از نظر بودجه‌ بندی باید امکانات و شرایط ویژه‌ای را برای این استان در نظر گرفت و دولت نیز باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد.

استاد دانشگاه تهران، در ادامه سخنان خود، اذعان داشت: باید به پاس مقاومت‌های این استان برای خوزستان فصل جداگانه‌ای در بودجه‌ در نظر گرفته شود.

لاریجانی با تاکید بر این که دولت نیز باید به این مسأله نگاه مثبتی داشته باشد،‌ افزود:‌ باید کمک‌های خاصی در اختیار مردم این استان قرار گیرد./9465/پ202/ج
ارسال نظرات