۲۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۷۰۰۸
امام جمعه مسجد سلیمان:

تهدیدات علیه ایران در حد حرف باقی خواهد ماند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان با بیان این که کشورهایی که امروز ایران را تهدید می کنند خودشان از درون پاشیده اند و همواره از شهدایی چون بهنام محمدی در هراس می باشند گفت: تهدیدات علیه ایران در حد حرف باقی خواهد ماند.
حجت الاسلام اميني، امام جمعه مسجد سليمان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدصادق امینی، در مراسم افتتاحیه یادمان سردار کوچک و بیست و پنجمین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان که در محل گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شدگفت: تا 4 سال پیش در کتاب های درسی پطروس های خیالی، واهی و افسانه ای به دانش آموزان معرفی می شد و این شهید محمدی ها بودند که مهجور می ماندند و ناشناخته بودند.

وی تصریح کرد: پس از این 4 سال باید آموزش و پرورش تصمیم بگیرد تا قصه شهدایی چون بهنام محمدی جایگزین پطروس ها شود.

امام جمعه مسجد سلیمان با بیان این که کشورهایی که امروز ایران را تهدید می کنند خودشان از درون پاشیده اند و همواره از شهدایی چون بهنام محمدی در هراس می باشند گفت: استکبار جهانی هنگامی که شهدای 13 ساله را این چنین غیور و با شهامت می بینند بدون تردید از ترس است که دست به اقداماتی چون تهدید می زنند، تهدیدهایی که در حد حرف باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: از این که جوانان ما چهره های سینمایی و فوتبالی غربی را بشناسند و حماسه سازانی چون شهید محمدی ناشناخته باقی بمانند رنج می برم.

حجت الاسلام امینی با اشاره به اینکه این جشنواره بهانه ای است برای شروعی تازه تا این شهید را بیش از پیش مطرح کنیم و به جوانان بشناسانیم گفت: جشنواره اصلی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان برگزار می شود که از این دوره تغییراتی صورت گرفت تا برگزار کنندگان آن 9 استان باشند. به همین سبب به احترام شهید بهنام محمدی افتتاحیه این دوره در کنار مزار این شهید انجام شده است./9461/پ203/ص
ارسال نظرات