۰۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۱۷۶۵۷

برگزاری مراسم پیاده‌روی کاروان استقبال از محرم در مشهد

خبرگزاری رسا ـ مراسم پیاده‌روی کاروان استقبال از محرم با حضور علما و طلاب حوزه علمیه مشهد و جمعی از هیأت‌‌های مذهبی به سوی‌ حرم مطهر امام‌رضا(ع) برگزار شد.
عزاداري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، علما و طلاب حوزه علمیه مشهد و جمعی از هیئات مذهبی از ساعت 15 امروز با پیاده‌روی به سوی حرم مطهر امام‌رضا(ع) به استقبال ماه محرم رفتند.

مراسم عزاداری و پیاده ‌روی کاروان استقبال از محرم به سمت حرم مطهر امام‌رضا(ع) از ساعت 15 امروز مصادف با 29 ذی‌الحجة از ساعت 15 آغاز شده است.

مسیر پیاده ‌روی از محل چهارراه عشرت ‌آباد، حجت پانزده آغاز شده که ادامه این کاروان حسینی به سمت چهارراه زرینه، چهارراه شهدا و خیابان آیت ‌الله شیرازی حرکت کرده و در نهایت همزمان با اذان مغرب و عشا وارد حرم مطهر رضوی شدند.

خاطر نشان می‌شود، مراسم پیاده روی کاروان استقبال از محرم در سا ل‌های گذشته نیز با حضور عالمانی چون آیت ‌الله سیبویه، آیت ‌الله سیدان و حجت ‌الاسلام موسوی ‌نژاد برگزار می‌شد.

لازم به ذکر است، حرکت نمادین سپاه امام حسین(ع) و لشکر یزید در مشهد اجرا شده است که این برنامه از میدان 15 خرداد مشهد به سمت میدان بیت المقدس آغاز شده و در آن تلاش شده است تا وقایع سال 61 هجری قمری در ذهن نسل جوان تداعی شود./930/پ202/س
ارسال نظرات