۰۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۷۶۶۰
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

استکبار جهانی به ظرفیت‌های بسیج پی برده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: علت تلاش رسانه های استکبار جهانی برای متزلزل کردن جایگاه معنوی بسیج، پی بردن آنها به توانمندی عظیم بسیج است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در گردهمایی بسیجیان هشترود که در سالن شهید باکری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بسیج دارای سه رکن اساسی معرفت بسیجی، ولایتمداری و مقاومت است.

وی با تاکید بر این‌که بسیج تابع ولایت در مقابله با هرگونه تهدید احتمالی است، ادامه داد: اگر روزی ایادی آمریکا و رژیم صهیونیستی فکر احمقانه حمله به ایران به سرشان بزند، با اولین گلوله ای که به خاک ایران شلیک شود، موشک های دوربرد واشنگتن و تلاویو را با خاک یکسان خواهد کرد.

حجت الاسلام ولایی تعبیر رؤیای حمله به ایران در غرب را آتشی مهلک برای نظامیان آمریکایی و صهیونیستی دانست و خاطر نشان کرد: بسیج بدون وقفه نقش خود را در حراست از انقلاب اسلامی، با غیرت و شجاعت تمام ایفا می کند و اجازه هیچگونه تعدی را به دشمنان نخواهد داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان این‌که استکبار جهانی به ظرفیت های موجود در بسیج پی برده است، گفت: علت تلاش رسانه های استکبار جهانی برای متزلزل کردن جایگاه معنوی بسیج‌، پی بردن آنها به توانمندی و ظرفیت عظیم بسیج است.

وی بسیج را سد بزرگی در برابر مطامع شوم غرب دانست و گفت: بسیج شجره طیبه و یادگار ارزشمندی از امام راحل است که آرمان‌هایش در 32 سال گذشته عامل اصلی بیداری اسلامی و خیزش مسلمانان علیه دیکتاتورهای دست نشانده غرب در منطقه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان با تاکید بر ولایت مداری و هوشیاری بسیج در برابر توطئه های روزافزون رسانه های غربی گفت: بسیج دارای بدنه ای همیشه آماده برای دفاع از مرز و بوم میهن اسلامی است./935/پ202/س
ارسال نظرات