۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۱۸۲۳۵

اعلام مسیر حرکت هیأت های عزاداری اهواز در روز عاشورا

خبرگزاری رسا ـ مسیر حرکت هیأت های عزاداری اهواز در روز تاسوعا و عاشورای حسینی از سوی فرمانداری اهواز اعلام شد.
محرم و عزاداري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دراهواز، رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری در جلسه هماهنگی مسیر هیأت های عزاداری اهواز گفت: عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله هر ساله با شکوه و حضور گسترده مردم برگزار می گردد که لازم است امسال نیز شرایط مناسبی جهت رفاه حال مردم عزادار فراهم آید.

وی افزود: با توجه به حضور گسترده مردم تدابیر خاص از طرف دستگاه خدماتی ، انتظامی و امدادی پیش بینی شده که در روزهای تاسوعا وعاشورا برای رضایتمندی مردم اجرا می شود.

معاون فرماندار اهواز عنوان کرد: هیأت های قسمت شرقی خیابان شریعتی از خیابان اباذر ، شهید عظیم و خیابان امام (ره) وارد خیابان شریعتی شده و پس از طی مسیر تا پل سیاه با حرکت به سمت بلوار آیت الله بهبهانی از این خیابان خارج می شود.

وی افزود: همچنین هیأت های قسمت غربی خیابان شریعتی از خیابانهای اباذر ، شهید عظیم و خیابان طالقانی وارد خیابان شریعتی شده و پس از طی مسیر تا پل سیاه وارد خیابان آزادگان می شوند .

حجت الاسلام سروستانی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در این جلسه از تشکیل نشست مشترک با هیأت های عزاداری خبر داد و افزود: بهداشت عمومی ، نظم و انضباط و رعایت شئونات و پرهیز از خرافات مورد تأکید قرار گرفته است./9458/د102/ص
ارسال نظرات