۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۱۹۰۷۲
مفتی اعظم اهل سنت سوریه:

اصلاحات زمان بر است اما سوریه سرانجام بحران را پشت سر خواهد گذاشت

خبرگزاری رسا ـ مفتی اعظم سوریه هجوم بین المللی علیه سوریه را برخاسته از موضع ملی این کشور در حمایت از مقاومت دانست و با اشاره به زمانبر بودن اصلاحات، تاکید کرد که سوریه بحران را پشت سرخواهد گذاشت.
شيخ احمد بدرالدين حسون مفتي سوريه
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد بدرالدین حسون، مفتی اعظم اهل سنت سوریه، روز گذشته در دیدار با هیاتی از اصحاب رسانه مصر، هجوم بین المللی علیه سوریه را برخاسته از موضع ملی این کشور در حمایت از مقاومت در فلسطین و لبنان و ایستادن در برابر پروژه های آمریکایی و غربی با هدف تفرقه افکنی و سلطه جویی در منطقه دانست.

مفتی اعظم اهل سنت لبنان، این هیات از اصحاب رسانه مصر را به مشاهده واقعیات در کشور سوریه برای دریافتن حجم دسیسه دشمنان برای ایجاد چنددستی و اختلاف و جدایی در سوریه فراخواند و نسبت به وجود نهادها و سازمان های عظیمی که در این راستا فعالیت می کنند، هشدار داد.

وی با تقدیر از پیشبرد مسیر اصلاحات به رهبری بشار اسد، رییس جمهور سوریه بر اهمیت ترویج دوستی و محبت میان گروه های مختلف جامعه و کنارگذاشتن کینه و کراهت فراخواند، تاکید کرد: اصلاحات پروسه ای زمانبر است، اما سوریه سرانجام با قدرت بحران کنونی را پشت سر خواهد گذاشت.

گفتنی است که این هیات دربردارنده هامی ملیجی، نویسنده و روزنامه نگار، عبدو مغربی، رییس تحریریه روزنامه خبری هفتگی مصری و محسن عبدالعزیز، روزنامه نگار روزنامه اهرام مصر بود./981/ب902/گ
ارسال نظرات