۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۲۲۲
عضو خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی آغازی برای محرومیت‌زدایی در کشور بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل با بیان این‌که اردبیل با آن سابقه درخشان تاریخی، پیش از انقلاب از داشتن کم‌ترین امکانات بی بهره بود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی آغازی برای محرومیت زدایی در کشور بود.
حجت الاسلام عاملي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در مراسم بهره‌برداری از راه اردبیل به سرچم که با حضور رئیس جمهور و وزیر مسکن، راه و شهرسازی همراه بود، اظهار داشت: اردبیل با آن سابقه درخشان تاریخی، پیش از انقلاب از داشتن کمترین امکانات بی بهره بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی شروعی برای محرومیت زدایی در کشور بود، خاطر‌نشان کرد: تنها پس از انقلاب اسلامی بود که شاهد خدمات گسترده نظام برای رهایی مردم از محرومیت شدید در برخی مناطق کشور هستیم.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر قدرشناسی از نعمت انقلاب اسلامی تصریح کرد: مسؤولان نظام بایستی فرصت خدمتگزاری به ملت را ارج نهاده و نهایت تلاش خود را برای محرومیت زدایی داشته باشند، البته تلاش های دولت‌های نهم و دهم در این راستا ستودنی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در ادامه با بیان این‌که پروژه‌های راه‌سازی، استان اردبیل را از بن بست خارج و زمینه توسعه را در آینده فراهم کرده است، گفت: مردم اردبیل هنوز خاطره وقوع سوانح رانندگی و کشته‌شدن مردم در گردنه‌های صعب العبور موجود در مناطق مختلف استان را فراموش نکرده‌اند.

امام جمعه اردبیل پروژه راه اردبیل ـ سرچم را از جمله اقدامات تحو‌ل ساز دولت در این استان ذکر کرد و گفت: این‌گونه پروژه‌ها مسیر توسعه و تحول در استان را هموار‌تر می‌کند و در آینده شاهد پیشرفت‌های بیشتر استان اردبیل خواهیم بود.

همچنین سیدحسین صابری،‌ استاندار اردبیل اظهار داشت: پروژه راه اردبیل ـ سرچم با رعایت استاندارد‌‌های فنی اجرا شده و نقش تأثیرگذاری در توسعه استان به همراه خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که با همت دولت دهم پروژه راه آهن اردبیل به میانه نیز افتتاح و عملیات اتصال این راه آهن از طریق پارس آباد مغان به راه آهن جمهوری آذربایجان اجرایی شود./935/پ203/س

ارسال نظرات