۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۷:۳۴
کد خبر: ۱۱۹۷۰۶
حجت الاسلام رسایی:

مدعیان دروغین خط امام حاضر نیستند یک کلمه در مورد ولایت فقیه بگویند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از مدعیان دروغین خط امام، تاکید کرد: برخی از افراد که ادعای پیروی از امام را دارند، در کنار عکس ایشان قرار می گیرند و بر خلاف مشی و روش ایشان عمل می کنند.
2/ حجت الاسلام رسايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، یکشنبه شب در مراسم رونمایی از کتاب سراب سیاست که در مؤسسه اشراق حکمت و فرهنگ اسلامی برگزار شد، گفت: الحمدلله مسیر انقلاب اسلامی به دلیل اینکه از روز اول امام اهل ملاحظه نبود، به خوبی پیش رفته است.

وی یکی از مهم ترین آفات روحانیت را ملاحظه کاری دانست و تاکید کرد: امام راحل با پرهیز از ملاحظه کاری دنیا را تکان داد و بعد از ایشان مقام معظم رهبری این عَلَم را بلند کردند و بدون ملاحظه کار را به پیش می برند.

حجت الاسلام رسایی بیان کرد: در این بین عمارهایی نیز هستند که بدون ملاحظه کاری سخنان و دیدگاه های خود را بیان می کنند، از جمله این افراد می توان حضرت آیت الله مصباح یزدی را مثال زد که بدون ملاحظه سخنان و دیدگاه های خود را بیان می کنند و تاثیرگذار هستند و ما هم اگر می خواهیم تاثیر گذار باشیم باید این گونه باشیم.

حجت الاسلام رسایی در ادامه با قدردانی از تلاش های دست اندرکاران مؤسسه اشراق حکمت و فرهنگ اسلامی، تصریح کرد: خوشبختانه این مؤسسه با وجود امکانات محدود منشأ خدمات خوبی بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه به تغییر مواضع و دیدگاه های برخی از افراد اشاره کرد و گفت: برخی مراقبت نمی کنند و به تدریج عوض می شوند، برخی از امام و خط آن بزرگوار دم می زنند، اما برخلاف امام و خط ایشان حرکت می کنند اینها در کنار عکس امام قرار می گیرند و بر عکس امام حرکت می کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعضی از اینها افرادی بودند که بعدا عوض شدند، کما اینکه این موضوع می تواند در مورد ما نیز صادق باشد از این رو باید پناه به خدا ببریم، اما برخی از روز اول اعتقادی به امام نداشتند و شاهد آن نیز این است که خودشان گفته اند و این کتاب می تواند شاهد خوبی بر این موضوع باشد که این فرد(موسوی خوئینی ها) می گوید من از روز اول اعتقادی به ولایت فقیه نداشتم و این نظر امام بود.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: یک عده دور و بر آقا نیز هستند که همین گونه اند و در فتنه خود را نشان دادند و کینه نسبت به رهبری پیدا کردند که چرا حضرت آقا در فلان قضیه از ما حمایت نکرد.

این فعال سیاسی ابراز داشت: برخی منافع شان اقتضا می کرد که در کنار امام باشند و خودشان این مساله را بیان می کنند و البته بعدا برای اقشار مختلف مردم این موضوع روشن شد.

حجت الاسلام رسایی تاکید کرد: برخی جریانات و اشخاص و گروه ها حاضرند صبح تا شب هزار بار بگویند امام و خط امام ولی حاضر نیستند یک بار بگویند ولایت فقیه، اینها حتی حاضرند صحیفه امام را با طلا هم چاپ کنند اما از ولایت فقیه چیزی نگویند.

عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در صدر اسلام و بعد از ارتحال پیامبر(ص) افرادی بودند که علی رغم توصیه اکید حضرت خاتم(ص) به جدا نشدن از قرآن و اهل بیت(ع)، اهل بیت را کنار گذاشتند و تنها به قرآن بسنده کردند.

حجت الاسلام رسایی اضافه کرد: تمام عصبانیت اینها ناشی از این است که ولی فقیه جلوی اینها را گرفته است اینها انحراف دارند و جلوی انحراف گرفته شد.

وی با تجلیل از هدایت های داهیانه و مدبرانه مقام معظم رهبری تصریح کرد: بعد از ارتحال امام خمینی، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به خوبی این مسیر را ادامه داده اند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات