۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۲۰۰۹۰
امام جمعه گتوند:

انتخابات پرشور طمع تلخی برای دشمنان دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گتوند، خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شد و اظهار داشت: همه باید زمینه حضور حداکثری مردم در این انتخابات را فراهم کنند.
حجت الاسلام سيد حسين علوي، امام جمعه گتوند
حجت الاسلام سید حسین علوی اصل امام جمعه گتوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از دوران های حساس در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و باید زمینه حضور حداکثری مردم در این انتخابات فراهم شود.

وی با اشاره به تلاش های دشمنان برای جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: دشمنان نظام برنامه های گسترده ای را برای این انتخابات در نظر گرفته؛ از این‌رو داوطلبان نمایندگی و آحاد مردم باید به طور کامل مراقب این گونه اقدام های دشمنان باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب یاس و نا امیدی دشمنان در توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی بر برگزاری انتخاباتی با شکوه در محیطی سالم با حضور گسترده مردم تأکید کرد و گفت: باید همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شود تا شاهد نقش آفرینی مردم در این عرصه باشیم.

امام جمعه گتوند با بیان اینکه انتخابات آینده نظام و دستاوردهای انقلاب را بیمه می‌کند به موج سواری سران استکبار در ناکارآمد جلوه دادن رژیم جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: در ۳۰سال گذشته هر دوره از انتخابات تیری زهرآلود بر قلب دشمن و خنده‌های فرح بخش بر لبان دوستداران این انقلاب نشانده است./9465/ت303/ص
ارسال نظرات