۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۲۰۳۰۵

دومین ماهنامه افق احیإ منتشرشد

خبرگزاری رسا ـ دومین ماهنامه «افق احیإ» از سوی ستاد احیإ امر به معروف و نهی از منکر خوزستان منتشر شد.
ماهنامه افق احياء
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ماهنامه افق احیاء که در چهار موضوع سامان یافته است، به مباحثی همچون، مصاحبه با آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیرامون امر به معروف و نهی از منکر، فرموده های امام صادق(ع) حول نهی از منکر، گقت وگو با کارشناسان حوزه و دانشگاه درباره بررسی وضعیت تعلیم و تربیت اسلامی در واحدهای آموزشی خوزستان می پردازد.

براساس این گزارش، در بخشی از مقدمه این ماهنامه که از بیانات مقام معظم رهبری می باشند پیرامون ارتباط مردم با مسؤولان می خوانیم: «آنچه که مردم از مسئولین، بخصوص رده های بالاتر توقع دارند، این است که با هم تعامل، وحدت و همکاری داشته باشند.

در مصاحبه با آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیرامون بحث امر به معروف و نهی از منکر، آیت الله حیدری کوتاهی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر را زمینه ساز مشکلات متعدد را در جامعه خواند و اظهارداشت: گزارش دادن به نهاد های مربوط علیه یک آدم شرور باید به یک فرهنگ تبدیل گردد و مردم این عمل را یک ارزش و وظیفه شرعی بدانند و آن را برابر آدم فروشی تلقی نکنند.

در گفت وگوی که از کارشناسان حوزه و دانشگاه در این ماهنامه به بررسی وضعیت تعلیم و تربیت اسلامی در دانشگاه و مدارس خوزستان پرداخته است که عدم اجرای فرهنگ ناب اسلامی در این واحد های آموزشی دلیل گسترش فرهنگ بیگانه بین جوانان می باشد.

شایان ذکر است، دومین شماره از ماهنامه افق احیاء در 8 صفحه که به صاحب امتیازی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر خوزستان تهیه و منتشر گردید./9458/ن603/ص
ارسال نظرات