۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۲۰۵۳۴
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان شرقی:

پروژه ایران‌هراسی کارایی خود را از دست داده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: پروژه ایران هراسی آمریکا در سال های گذشته پاسخی نداده است، چون انقلاب اسلامی الهام بخش نهضت های بیداری و عدالت خواهانه امت اسلامی بوده است.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي
حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، امروز در نشست اعضای ستاد بزرگداش دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به حضور کم نظیر مردم تبریز در هشت دی ماه سال 88 در اعتراض به فتنه انگیزی های دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی اظهار داشت: حضور مردم تبریز در هشتم دی ماه و به دنبال آن حضور میلیونی ملت ایران در تظاهرات 9 دی پاسخی جدی به حرمت شکنان عاشورای حسینی بود.

وی، 9 دی ماه را حماسه ای در جهت اثبات آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با ولایت دانست و افزود: این حماسه ماندگار علاوه بر این‌که چشم فتنه‌گران را خیره و آنها را منزوی کرد، آب سردی بر پیکر تبلیغات واهی و نقشه‌های براندازی دشمنان خارجی بود.

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به ترفندهای جدید غرب در خدشه دار کردن چهره جمهوری اسلامی ایران در میان ملت های بیدار منطقه، تصریح کرد: پروژه ایران هراسی آمریکا در سال های گذشته پاسخی نداده است، چون انقلاب اسلامی الهام بخش نهضت های بیداری و عدالت خواهانه امت اسلامی بوده است.

وی بصیرت ملت ایران در حماسه نهم دی ماه را نشات گرفته از برکات وجودی ولایت فقیه دانست و گفت: امداد های الهی و قداست عاشورا به ملت بصیر و آگاه ایران در خنثی ساختن فتنه های دشمنان کمک کرد.

حجت الاسلام تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اهداف برنامه های دهه فحر در استان پرداخت و افزود: حفظ و اعتلای هویت اسلامی - ایرانی در عرصه داخلی و بین المللی، افزایش امید، نشاط و پویایی و تجدید قوای نیروهای انقلاب و گسترش مشارکت عمومی و تقویت همبستگی، وحدت و وفاق ملی از دیگر اهداف مهم آیین های دهه فجر است.

وی تهییج افکارعمومی و اطلاع رسانی مناسب با استفاده از ظرفیت رسانه های گروهی را از خط مشی های اجرایی برنامه های دهه فجر دانست و گفت: فراگیرسازی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی آیین ها از طریق تشکیل ستادها مردمی، بهره‌گیری از برنامه های هنری، فرهنگی و تبلیغی خودجوش مردمی و هدفمندسازی فعالیت های اطلاع رسانی از دیگر خط مشی های مراسم امسال خواهد بود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی توجه جدی به ارزش‌های دینی و اخلاق، تبیین و برجسته‌سازی کارآمدی نظام و توجه به کیفیت، تازگی و خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها را از دیگر ویژگی‌های محتوایی دهه فجر امسال عنوان کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات