۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۲۰۹۶۵

طلاب زنجانی در دوره‌های مهدویت شرکت می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ پنجاه نفر از طلاب و روحانیان برگزیده استان زنجان در کارگاه آموزشی مهدویت با عنوان چالش‌های غرب و آخرالزمان شرکت می‌کنند.
مهدويت
عباس خسروی، مدیرمسؤول کانون فرهنگی ـ مهدوی انتهای افق تبلیغات اسلامی زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: کارگاه آموزشی مهدویت با عنوان چالش‌های غرب و آخرالزمان هفته آینده ویژه طلاب و روحانیان برگزیده و همچنین مربیان پرورشی مدارس استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این کارگاه آموزشی یک روزه از سلسله نشست‌های فرهنگ انتظار این کانون است که به صورت دوره ای ویژه اقشار مختلف و تاثیرگذار جامعه به ویژه طلاب و روحانیان فعال در حوزه مهدویت برگزار می شود.

خسروی ادامه داد: کارگاه‌های تخصصی نشست «چالش‌های غرب و آخرالزمان» روز پنج‌شنبه، 29 دی‌ماه ویژه طلّاب و روحانیون برگزیده استان زنجان است که از ساعت 13:30 تا 17 در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که کارگاه آموزشی از 140 نفر از مربیان پرورشی زنجان نیز از ساعت 8:30 روز 30 دی‌ برگزار می شود، تصریح کرد: در این نشست، حجت‌الاسلام غلامرضا بهروزلک، مدیر پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی، به بیان نکاتی در خصوص فعالیت‌های ضداسلامی غرب و تلاش این کشورها برای خدشه‌دار کردن مبحث انتظار برای ظهور عالم بشریت خواهد پرداخت.

به گفته وی، داشتن حداقل مدرک دیپلم و تکمیل فرم ثبت‌نام را مدارک لازم جهت شرکت در کارگاه‌های تخصصی است و ادامه داد: در حاشیه برگزاری نشست بیست و نهم، بسته‌های فرهنگی با موضوع مهدویت، میان شرکت کنندگان دوره توزیع خواهد شد.

گقتنی است، بیست و نهمین نشست از سلسله نشست‌های «فرهنگ انتظار» که به صورت ماهانه و در آخرین جمعه هر ماه برگزار می‌شود، که این ماه طی روزهای 29 و 30 در سالن اجتماعات دارالقرآن‌الکریم زنجان برگزار خواهد شد./935/پ202/س
ارسال نظرات