۲۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۲۱۰۷۶
آیت الله طبرسی:

ترور دانشمندان ایران اوج ذلت و خواری دشمنان نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با محکوم کردن ترور شهید احمدی روشن از سوی دشمنان نظام اسلامی، گفت: این گونه اقدامات مذبوحانه نشان دهنده اوج ذلت و خواری دشمنان در برابر ایران اسلامی است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان با محکوم کردن ترور شهید احمدی روشن از سوی دشمنان نظام اسلامی، گفت: این گونه اقدامات مذبوحانه نشان دهنده اوج ذلت و خواری دشمنان در برابر ایران اسلامی است.

وی، ترور را آخرین تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی در سه دهه اخیر از هر ابزاری برای جلوگیری از پیشرفت های ایران اسلامی استفاده کردند، اما همواره شکست خوردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در برابر همه این توطئه ها خواهد ایستاد، افزود: این تلاش های مذبوح هیچ خللی در پیشرفت های روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف ایجاد نخواهد کرد.

وی با بیان این که نظام اسلامی تا رسیدن به قله های سعادت و افتخار، ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه خواهد داد، گفت: دشمنان باید بدانند ملت ولایت مدار ایران اسلامی از مواضع به حق خود کوتاه نخواهند آمد.

امام جمعه ساری با بیان این که منطق کور ترور در ایران اسلامی جواب نخواهد داد، افزود: این گونه اقدامات مذبوحانه تنها ملت ایران را در رسیدن به اهداف متعالی خود مصمم تر خواهد کرد.

وی با اشاره به این که با ترور یک شخصیت علمی دانشمندان دیگری در صحنه علم و عمل حضور جدی‌‌‌‌‌‌‌‌تری پیدا می‌کنند، تصریح کرد: مردم کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در برابر همه توطئه های دشمنان ایستادگی کردند و از این بعد نیز همین گونه خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که تهدید و تحریم مانع از پیشرفت های نظام اسلامی نخواهد شد، گفت: ملت ایران اسلامی پاسخ هر گونه تهدیدی را بسیار محکم تر خواهند داد.

وی با بیان این که ملت ایران بیش از سه دهه است که تابع ولایت هستند، افزود: اگر ولی فقیه اشاره کند ملت ایران با همه وجود خود از نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، انتخابات را صحنه حضور ملت ایران در حمایت از نظام اسلامی دانست و گفت: مردم کشورمان در سه دهه اخیر همواره با حضور حداکثری خود در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند. 

وی به تلاش دشمن برای تضعیف انتخابات آینده اشاره کرد و با بیان این که نظام سلطه پس از شکست و رسوایی در فتنه 88 در تلاش است انتخابات آینده مجلس را خدشه‌دار کند، افزود: به یقین تلاش دشمنان برای توطئه‌افکنی در روند انتخابات آتی با حضور حداکثری ملت ایران خنثی خواهد شد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمن همواره در تلاش بوده تا انتخابات در کشور را کمرنگ جلوه دهد، ادامه داد: تبلیغات منفی رسانه های غربی علیه انتخابات  مجلس نیز مدت‌های قبل آغاز شده که کاندیداها و آحاد جامعه اسلامی باید هوشیار باشند.

وی با تأکید بر این که داوطلبان نامزدی نمایندگی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید اخلاق انتخابات را رعایت و از تخریب یکدیگر پرهیز کنند، گفت: اخلاق اسلامی باید از سوی کاندیداها در این ایام رعایت شود./950/پ201/ص
ارسال نظرات