۲۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۰۹۸
حجت الاسلام قزوینی:

جهانیان تشنه معارف ناب اهل بیت هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم، با تاکید براینکه امروز مردم جهان تشنه معارف ناب اهل بیت هستند، گفت: با توجه به فراهم شدن بسترهای لازم برای نشر آموزه های دینی باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
حجت الاسلام سيدمحمد حسيني قزويني، ‌رييس مؤسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسینی قزوینی از اساتید حوزه علمیه در شب اربعین حسینی در جمع عزاداران و سوگواران ابا عبدالله الحسین(ع) که با حضور اقشار مختلف مردم در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت برگزار شد، در سخنانی با تسلیت این ایام، به تبیین فضائل و مناقب سرور و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان پرداخت.

وی در ادامه با بیان اینکه دوری از معارف اهل بیت(ع) سبب گمراهی انسان می شود، تصریح کرد: امروز جهانیان به دنبال گمشده خود می گردند و تشنه معارف ناب اهل بیت(ع) هستند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به تبلیغات وهابیون افراطی علیه مکتب و پیروان اهل بیت(ع)، اظهار داشت: وهابیون با کارهای دور از عقل و منطق موجب بدنامی اسلام و مسلمانان شده اند.

حجت الاسلام حسینی قزوینی خشونت و افراطی گری را از ساحت اسلام ناب بدور دانست و تاکید کرد: فرهنگ شیعه بسیار غنی است، اگر مردم جهان زیبایی های کلام اهل بیت(ع) را درک کنند با جان و دل می پذیرند.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: به فضل الهی امروزه بسترهای لازم برای عرضه و تبیین فرهنگ ناب اهل بیت(ع) فراهم شده است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

وی اضافه کرد: وهابی ها خودشان اذعان می کنند که در آینده نزدیک تنها مذهبی که تامین کننده نیازهای مذاهب مختلف خواهد بود مکتب شیعه و اهل بیت(ع) است.

گفتنی است، همزمان با شب اربعین حسینی، حرم کریمه اهل بیت سیاه پوش و غرق در ماتم و عزا شد و اقشار مختلف مردم، هیئات و دسته های عزاداری با حضور در این مکان مقدس به سوگواری و عزاداری پرداختند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات