۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۲۱۲۶۹
امام جمعه شوش:

حضور باشکوه مردم در انتخابات موجب دلگرمی دوستان و دلسردی دشمنان می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوش حضور باشکوه مردم در انتخابات را سبب دلگرمی دوستان و دلسردی دشمنان دانست و اظهار داشت: اگر چه رسانه های غربی درصدد کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در این دوره از انتخابات هستند، اما حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای، سبب کوری چشم دشمنان می شود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد امام، امام جمعه شوش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سید محمد امام، امام جمعه شوش روز گذشته در جلسه شورای اداری شوش با اشاره به اهمیت حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مسؤولان و دست اندرکاران برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید همکاری های لازم را در برگزاری هرچه باشکوه تر این انتخابت فراهم کنند.

وی تصریح کرد: همه کسانی که به نوعی امور مردم را در دست دارند می بایست ارزش این کار الهی را دانسته و از آن کمال استفاده و بهره را ببرند؛ چرا که این کار بزرگترین جهاد در راه خدا است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوش حضور حداکثری مسوولان و مردم در همه صحنه ها به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی را یک وظیفه همگانی دانست و بیان داشت: اگر چه رسانه های غربی درصدد کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در این دوره از انتخابات هستند، اما حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای، سبب کوری چشم دشمنان می شود.

وی اظهار داشت: مردم شریف ایران اسلامی حضوری هوشمندانه در صحنه دارند و در طول بیش از سه دهه بعداز پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرده اند هر وقت لازم بوده در صحنه با اقتدار تمام حضور یافته و سیلی محکمی به شمنان زده اند.

بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در شوش فراهم شده است

همچنین عبدالرضا سعیدی نیا فرماندار شوش در بخش دیگری از این جلسه از آمادگی کامل برای برگزاری پرشور نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شوش خبر داد.

وی با بیان اینکه همه بسترهای لازم و مقدمات کار برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور فراهم شده، بیان داشت: با پیگیری های مستمر و تعامل مناسب با دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان، امکانات زیربنایی برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شده است.

فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش، تصریح کرد: 130 شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه شهرستان شوش تعیین شده که از این تعداد 73 شعبه ثابت و 57 شعبه سیار است.

سید جاسم ساعدی نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی این جلسه، اذعان داشت: همه مسؤولان به ویژه نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی وظیفه دارند همه مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کرده و انتظار می رود که حضور مردم در این انتخابات پیش روی نظام گسترده تر و با شکوه تر از انتخابات های گذشته باشد.

این مقام مسؤول اظهار داشت: به یقین که حضور گسترده مردم در این انتخابات انعکاس جهانی را در بر خواهد داشت و همه باید در برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه و پرنشاط تلاشی مضاعفی داشته باشند./9465/پ202/ص
ارسال نظرات