۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۲۷۴
مسؤول شورای هماهنگی آذربایجان شرقی:

نظام سلطه به دنبال چالش در انتخابات مجلس است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: نظام سلطه با تبلیغات کور و بی فایده به دنبال چالش در انتخابات مجلس است.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی عصر روز گذشته در شورای اداری استان که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور همراه بود، به تشریح ویژه برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام تقی‌زاده با تأکید بر این‌که محوریت برنامه‌های دهه فجر مساجد و به صورت مردمی خواهد بود، اظهار داشت: همراهی مسؤولان در برگزاری هر چه باشکوه پرشور برنامه‌های دهه ‌فجر مایه دلگرمی ملت نسبت به نظام و ولایت خواهد بود.

وی با بیان این‌که برنامه‌های دهه‌فجر امسال با حساسیت و چالش‌های خاصی همراه است، تصریح کرد: ادامه نهضت بیداری اسلامی در منطقه و سالگرد انقلاب‌های عربی از جمله انقلاب مردم مسلمان مصر دهه‌فجر امسال را متفاوت با سال‌های گذشته کرده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: با وقوع بیداری اسلامی و پیروزی برخی از این انقلاب ها و همچنین انتخابات مجلس امسال اهمیت برنامه ریزی ستاد‌های دهه فجر که در همه شهرستان‌های استان تشکیل شده را بیش از پیش افزایش می دهد.

حجت الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: بصیرت بخشی به عموم آحاد جامعه برای حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفند‌ماه برگزار می‌شود، از دیگر محورهای برنامه های دهه فجر برای مقابله با تبلیغات و توطئه های شوم دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران دو امتحان بزرگ انتخابات و دهه فجر را در پیش دارند، گفت: نظام سلطه با تبلیغات کور و بی فایده به دنبال چالش در انتخابات مجلس است، غافل از اینکه ملت ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری به بصیرتی ولایی برای مقابله با فتنه های داخلی و خارجی دست یافته اند.

حجت الاسلام تقی زاده در ادامه از تشکیل ستادهای بزرگداشت دهه فجر در سراسر استان خبر داد و اظهار داشت: همراهی مسؤولان و فرمانداران در تحقق برنامه‌های ستادهای شهرستانی دهه ‌فجر شد در راستای تعظیم شعائر اسلامی ضروری است و بایستی در این راستا رضای الهی را در نظر گرفت.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پایان خواستار توجه جدی مسؤولان دولتی به وصیت‌نامه سیاسی ـ الهی امام راحل شد و گفت: بیگانه بودن برخی مسؤولان با وصیت‌نامه امام راحل شایسته یک مدیر در نظام اسلامی نیست./935/پ203/س
ارسال نظرات