۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۲۱۳۷۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

اعزام مبلغ به مناطق مرزی در اولویت است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان این‌که جنگ نرم دشمن مناطق دورافتاده و مرزی کشور را تهدید می کند، گفت: اعزام مبلغ به مناطق مرزی در اولویت است.
حجت الاسلام مهدي ستوده مدير كل تبليغات اسلامي استان اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، امروز در نشست مشترک با فرماندار و متولیان فرهنگی و دینی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: تبلیغات اسلامی تمرکززدایی را در دستور کار قرار داده است و با اولویت قرار دادن مناطق مرزی تلاش می‌کند تا فعالیت روحانیان را در این مناطق گسترش دهد.

وی با بیان این‌که حضور روحانیون در مناطق محروم ترویج فرهنگ دینی را به دنبال دارد، خاطر‌نشان کرد: تبلیغات اسلامی استان در قالب برنامه چهارم توسعه اقدام به ساخت خانه‌ های عالم روستایی در روستاهای بالای 200 خانوار کرده است.

حجت الاسلام ستوده با بیان این‌که جنگ نرم دشمن مناطق دورافتاده و مرزی کشور را تهدید می‌کند، گفت: در حال حاضر مناطق مرزی استان در معرض بیشترین آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی هستند که در این راستا اعزام مبلغ و روحانی به مناطق مرزی استان در اولویت قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حمایت مادی و معنوی از تشکل های فرهنگی و مذهبی در جهت ترویج مبانی عالی قرآنی و دینی گفت: در راستای ترویج فعالیت‌ها و گسترش برنامه‌های ویژه مناسبت‌های ملی و مذهبی، از مساجد و هیئت مذهبی شاخص و فعال در شهرستان حمایت مالی می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام حسن باقری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد به تشریح فعالیت های فرهنگی، دینی و تبلیغی این مرکز در طول سالجاری پرداخت و از فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، اعزام مبلغ، ساماندهی مداحان و مساجد، اجرای گفتمان دینی در سطح شهرستان، برگزاری نشست‌های دینی و تحکیم بنیان خانواده گزارشی ارائه داد./935/پ203/س
ارسال نظرات