۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۲۲۰۸۴

برنامه‌های‌ دهه فجر مرکز بسیج طلاب خراسان رضوی تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ طلاب و روحانیون بسیجی خراسان رضوی با بیش از47 برنامه بصیرتی و انقلابی یاد و خاطره حماسه سازی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و ملت شریف ایران در بهمن57 را گرامی می‌دارند.
دهه فجر
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید رضاسرور‌، فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی با هفته وحدت، برنامه های این دهه با تلاشی مضاعف و با حماسه سازی طلاب و روحانیون بسیجی در سراسر استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: فضاسازی سطح پایگاه های مقاومت بسیج طلاب، پخش سرودهای انقلابی، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی، اردوی بصیرتی کارکنان مرکز بسیج روحانیون خراسان رضوی در20بهمن ماه، اعزام سخنرانان به پایگاه ها و حوزه ها، برگزاری کارگاه های آموزشی، کرسی های آزاد اندیشی، گردهمایی خانوادگی بسیجیان طلبه خواهر در 14بهمن ماه در نمازخانه کوهسنگی از جمله برنامه های دهه فجر می باشد.

حجت الاسلام سرور ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال(جام فجر)، برنامه کوهنوردی گردان176عاشورا، همایش دو روزه بصیرتی خواهران طلبه بسیجی، برگزاری حلقه های پژوهشی، برگزاری نشست های سیاسی، مشاوره تربیتی و فقه تخصصی در جامعه الرضویه، مسابقه حفظ سوره فجر برای نیروهای وظیفه و ارسال هزاران پیامک انقلابی به طلاب بسیجی از دیگر فعالیت های این مرکز در دهه فجر است.

وی با اشاره به دو همایش ویژه به مناسبت دهه فجر ابراز داشت: همایش زن و جهاد اقتصادی 10 بهمن ماه در سبزوار و همایش بررسی تأثیر انقلاب اسلامی ایران در بیداری اسلامی با سخنرانی حضرت آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد 13بهمن ماه در سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار خواهد شد.

فرمانده مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی با بیان این‌که نمایشگاه پنجه‌های شیطانی و بصیرت انقلابی از12 بهمن ماه لغایت 21 بهمن در مدرسه علمیه معصومیه چناران برپا می شود تصریح کرد: این نمایشگاه با اعتباری بالغ بر 10میلیون ریال به موضوعات پوشش و حجاب، نمادهای شیطان پرستی، مهدویت و انجمن حجتیه، جنگ نرم، بیداری اسلامی، موسیقی پرداخته و ایستگاه بلوتوث صلواتی، فروشگاه حجاب و محصولات فرهنگی از دیگر فعالیت های این نمایشگاه می باشد.

وی ادامه داد: مسابقات قرآن کریم طلاب و روحانیون بسیجی به مناسبت دهه فجر در رشته های حفظ کل، 20جزء، 15جزء، مفاهیم و قرائت برگزار می شود که علاقمندان می توانند جهت ثبت نام تا تاریخ23بهمن ماه با مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی با شماره تماس 2215211-0511 تماس حاصل نمایند.

وی یادآور شد: کلیه پایگاه های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون در سطح استان با ابلاغ برنامه های دهه فجر یاد و خاطره پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت./930/د101/س
ارسال نظرات