۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۲۲۲۳۲

ویژه نامه مهمانی انقلاب در فضای مجازی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه «مهمانی انقلاب» از سوی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در فضای مجازی منتشر شد.
دهه فجر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ویژه نامه چند رسانه ای «مهمانی انقلاب» دربردارنده بخش‌هایی مانند گزارش حرکت امام از فرودگاه تا مدرسه علوی، انقلاب به زبان متحرک و دیگر موضوعات در پایگاه اینترنتی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان منتشر شده است.

همچنین مطالبی مانند علل پیروزی انقلاب از دیدگاه امام خمینی(ره)، خاطره ورود امام از زبان رهبر انقلاب، 12 بهمن فریادی برای همیشه، انقلاب از نوزدهم تا 22 بهمن، زنان پرده نشین، مبارزان انسان ساز از دیگر بخش های این ویژه نامه است.

در بخشی از این ویژه نامه می خوانیم: «نقش بسیار مهم و تاثیرگذار زنان ایرانی در پیروزی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار و ستودنی است. این نقش را نه تنها در مورد مبارزه آنان، بلکه در تربیت و تشویق نیروهای مبارز و انقلابی نیز می‌توان جست.

به طوری که امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند: امروز زن های شیر دل، طفل خود را آغوش کشیده و به میدان مسلسل و تانک دژخیمان رژیم می روند، در کدام تاریخ چنین مردانگی و فداکاری از زنان ثبت شده است. »

در بخش دیگری از این ویژه نامه آمده است: «در طول 14 قرن اسلام از زمان ائمه طاهرین و حتی امیرالمومنین که مسلمانان با هزاران مشکل و سست عنصری ها روبرو بودند و حکومت اسلامی شکل نگرفته بود، در کشور ما بعد از قرن ها خاموشی و فراموشی نظام اسلامی شکل گرفت که مبنای آن قران، احکام الهی، حضور ملت و جمهوری اسلامی بود و امام بزرگوار ما در طول حیات مقدسشان این نظام را ساماندهی کردند و قانون اساسی، مجلس شورای اسلامی و سایر نهاد ها را پایه گذاری کردند. .»

ویژه نامه مناسبتی « مهمانی انقلاب » به همت مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در فضای مجازی منتشر شده و از نشانی اینترنتی http://www.tebyan.net قابل مشاهده است./912/پ203/ع

ارسال نظرات