۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۲۲۳۷۹
نماینده ولی فقیه در پاکستان:

بیداری اسلامی ثمره مقاومت ملت ایران و هدایت های داهیانه رهبری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در پاکستان، موج بیداری اسلامی را متاثر از انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: بیداری اسلامی که امروز در کشورهای مختلف جهان فراگیر شده، ثمره مقاومت و ایستادگی ملت ایران و هدایت های داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری است.
بیداری اسلامی ثمره مقاومت ملت ایران و هدایت های داهیانه رهبری است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین بهاء الدینی نماینده مقام معظم رهبری در کشور پاکستان، جمعه شب در مراسم سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد امام زین العابدین(ع) قم برگزار شد، با گرامی داشت دهه مبارک فجر، دستاوردهای انقلاب اسلامی را شگفت آور توصیف کرد.

وی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را مبتنی بودن آن بر ارزش های دینی و الهی دانست و تاکید کرد: هر موضوعی که به ارزش های الهی و اسلامی متکی باشد ماندگار است.

نماینده ولی فقیه در پاکستان با اشاره به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه با شکوه تهران، ابراز داشت: ایشان در سخنان خود با صراحت مواضع جمهوری اسلامی ایران را اعلام و تاکید کردند ما بر این مواضع ایستاده ایم.

وی دفاع از مظلومان و محرومان را سیاست بنیادی و راهبردی نظام مقدس اسلامی دانست و تاکید کرد: امروز نظام اسلامی ایران به الگوی ملت های مظلوم و محروم دنیا تبدیل شده است و آنها با تاسی از تفکر انقلاب در مقابل مستکبران جهانی بپا خاسته اند.

نماینده ولی فقیه در پاکستان با ظالمانه توصیف کردن نظام حاکم بر جهان، خاطرنشان کرد: بخشی از امنیت نظام مقدس اسلامی در بیرون از کشور تعیین می شود و علت حمایت جمهوری اسلامی از حزب الله لبنان و فلسطین دقیقا در همین راستا ارزیابی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین بهاءالدینی با تاکید براینکه برکات و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی منحصر به درون ایران نمی شود، اظهار داشت: بیداری اسلامی که امروز در کشورهای مختلف جهان فراگیر شده، ثمر مقاومت و ایستادگی ملت ایران و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در پاکستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات بحرین، تاکید کرد: مردم این کشور برای اینکه از زیر بار ذلت خارج شوند قیام کرده اند و ان شاءالله به نصرت و پیروزی نیز خواهند رسید.

آیت الله بهاءالدینی با بیان اینکه حکام برخی کشورها مزدوری بیش نیستند، تصریح کرد: بحمدلله جمهوری اسلامی و ملت ایران امروز سرنوشت خویش را در دست دارد و هیچ گاه تن به ذلت نداده و نخواهد داد.

وی اظهار داشت: امروز عزیزترین ملت در جهان مردم قهرمان و انقلابی جمهوری اسلامی ایران هستند و این عزت و اقتدار نیز به آسانی به دست نیامده و ثمره مقاومت و مجاهدت شهدا، بزرگان و علما است.

نماینده ولی فقیه در پاکستان در بخش پایانی سخنان خود ضمن تحلیل تحولات جهانی گفت: جنبش تسخیر وال استریت یقه دولتمردان آمریکا را گرفته است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات