۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۲۲۴۴۴

گردهمایی ائمه جماعات استان زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه فجر گردهمایی ائمه جماعات استان زنجان با هدف بررسی نقش و جایگاه روحانیت در نظام اسلامی برگزار شد.
گردهمايي روحانيان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصار المهدی استان زنجان، امروز در گردهمای ائمه جماعات استان زنجان اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور روزهایی پرافتخار و تاریخی در تاریخ ایران مستقل و پایدار است که همواره تهدیدی برای نظلم سلطه و کفر بوده است.

وی راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات آینده مجلس را دو صحنه ذلت و خواری دشمنان نظام دانست و تصریح کرد: علما و روحانیان نقش مهم و حیاتی در حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند، مبلغان دینی بایستی در این موقعیت حساس با توجیه مردم در انتخاب شایسته نگذارند نمایندگانی در مجلس حضور یابند که موجبات تکرار خاطرات تلخ مجلس ششم را فراهم کنند.

حجت الاسلام معبودی با تاکید بر این که تمام تلاش رسانه ای و تبلیغی غرب در حضور کم رنگ مردم در انتخابات و نفوذ جریان انحرافی در مجلس تمرکز یافته است، گفت: در حال حاضر دهه چهارم انقلاب اسلامی که دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده، پیام عزت و سرافزاری امت اسلامی را داراست از این رو چشم امید تمام ملت های آزاده به ایران دوخته شده است.

وی با اشاره به فشارها، تهدیدات و تحریم های مختلف دشمنان علیه پیشرفت های علمی و صنعتی ایران اسلامی اظهار داشت: طبق سند چشم انداز 20 ساله کشور باید در سال 1404 رتبه نخست منطقه را در فن آوری و علم بدست آورد، که این امر نیازمند مجلسی مقتدر، قوی و ولایت مدار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) در بخش دیگری از سخنان خود بیداری اسلامی را از برکات انقلاب اسلامی ملت ایران دانست و اظهار داشت: دنیای غرب سال ها مدل لیبرال دموکراسی را بهترین مدل برای زندگی کشورهای جهان مطرح می کرد، ولی امروزه در بحران های مختلفی گرفتار شده است.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به گسترش جنبش تسخیر وال استریت در داد 200 شهر آمریکا و 78 کشور غربی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول 33 سال گذشته تئوری نظام ولایی را عملی و اثبات کرد که احکام و تعالیم اسلامی عالی ترین مبانی سعادت بشری را به ارمغان آورده است.

وی در پایان خواستار تعامل و هم اندیشی علما و روحانیان در جهت ترویح فرهنگ فرهنگ نماز میان کارکنان دستگاه های دولتی شد./935/پ202/س
ارسال نظرات