۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۲۲۵۲۰

نشست هم اندیشی روحانیان بهبهان برگزارشد

خبرگزاری رسا ـ نشست هم اندیشی روحانیان شهرستان بهبهان با حضور امام جمعه این شهرستان برگزارشد.
نشست هم اندیشی روحانیان بهبهان برگزارشد
به گزارش خبرنگار خبرگزرای رسا در خوزستان، نشست هم اندیشی روحانیان شهرستان بهبهان، روز گذشته با حضور حجت الاسلام عبدالرضا ابوعلی، امام جمعه بهبهان، روحانیون طرح استقرار، طرح هجرت و طلاب حوزه های علمیه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزارشد.

در ابتدای این نشست امام جمعه بهبهان با تبریک ایام الله دهه فجر، اساس کار حوزه های علمیه را نظم و داشتن برنامه کاری مناسب برشمرد و اظهار داشت: برنامه ریزی درهمه امور زندگی موفقیت انسان را به همراه خواهد داشت.

وی احیای تفکر دینی را یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز داشت: تفکر اسلامی با انقلاب مردم به رهبری امام خمینی(ره) بار دیگر در ایران جان تازه ای به خود گرفت.

حجت الاسلام ابوعلی با اشاره به نیاز جامعه نسبت به آشنایی با مسائل دینی، تصریح کرد: تبیین مسائل شرعی و آموزش احکام در برهه کنونی از مهم ترین وظایف روحانیان است.

امام جمعه بهبهان با بیان این که روحانیان باید از همه لحاظ الگوی جامعه قرار گیرند گفت: در زمانی که دشمن در تلاش جهت تضعیف جایگاه ولی فقیه در کشور است روحانیان باید به مقابله با این توطئه اقدام نمایند.

وی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اهمیت تبیین منویات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات تأکید کرد: روحانیان با فعالیت خود تأثیر بسزایی در حضور حداکثری مردم در صحنه دارند.

گفتنی است، در ادامه این مراسم چند تن از روحانیان نظرات خود را جهت پیشبرد اهداف حوزه های علمیه و بهبود وضعیت تبلیغی شهرستان بهبهان بیان کردند./9464/پ202/ص
ارسال نظرات