۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۲۲۷۳۵

نام نویسی مجمع عالی حکمت آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ نهمین دوره آموزشی کوتاه مدت مجمع عالی حکمت اسلامی با هدف تقویت توان علمی دانش‌پژوهان در حوزه علوم عقلی برگزار می‌شود.
مجمع عالي حكمت اسلامي


محمدباقر خراسانی دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این‌که نهمین دوره آموزشی کوتاه مدت مجمع عالی حکمت اسلامی با هدف تقویت توان علمی دانش‌پژوهان در حوزه علوم عقلی از شنبه 29 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، از موضوع‌های آموزشی این دوره خبر داد.
 
وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های آموزشی مجمع عالی حکمت اسلامی از ابتدای تأسیس برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت کوتاه مدت است و در این بین موضوع‌های مدنظر جامعه که زمینه برگزاری آنها در محافل حوزوی و دانشگاهی وجود نداشته است، اولویت دارند.
 
دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی با اشاره به این‌که دوره‌های آموزشی کوتاه مدت پس از شناسایی موضوع‌های ویژه و دعوت از استادان مجرب این مباحث برگزار می‌شود، افزود: تاکنون 8 دوره آموزشی کوتاه مدت در مجمع برگزار شده که مورد استقبال علاقه‌مندان نیز قرار گرفته است.
 
وی ظرفیت پذیرش در دوره آموزشی کوتاه مدت مجمع عالی حکمت اسلامی را با توجه به فضا، محدود دانست و با بیان این‌که اولویت با کسانی است که زودتر ثبت‌نام کنند، داشتن پایه هفتم به بالا برای حوزویان و مقطع کارشناسی به بالا برای دانشگاهیان را از جمله شرایط نام‌نویسی در این دوره‌ها برشمرد.
 
خراسانی یادآور شد: دوره‌های آموزشی کوتاه مدت مجمع عالی حکمت اسلامی به صورت رایگان برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان در صورت تمایل، گواهی پایان دوره ارائه خواهد شد.
 
وی گفت: دوره آموزشی «نقد و بررسی روان‌شناسی دین از دیدگاه ویلیام جیمز» با تدریس استاد آذربایجانی، یکشنبه‌ها  از ساعت 18:30 تا 20، «فلسفه اخلاق» با تدریس استاد خواص، سه‌شنبه‌ها از ساعت 19 تا 20 و «شیعه‌شناسی و پاسخ به شبهات مخالفان» با تدریس استاد رضانژاد، شنبه و یکشنبه از ساعت  16 تا 18 برگزار می‌شود.
 
دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی همچنین افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی «فلسفه علم» با تدریس استاد میرسپاه، دوشنبه‌ها از ساعت 18 تا 20 و «علم‌النفس فلسفی» با تدریس استاد یوسفی، یکشنبه‌ها از ساعت 18 تا 20 از دیگر موضوع‌های نهمین دوره آموزشی کوتاه مدت مجمع عالی حکمت اسلامی است.
 
متقاضیان شرکت در دوره‌ آموزشی کوتاه مدت مجمع عالی حکمت اسلامی تا 25 بهمن‌ماه مهلت دارند برای نام‌نویسی صبح‌ها از ساعت 8:30 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 19 به دفتر مجمع به نشانی قم ـ خیابان 19 دی ـ کوچه 10 ـ فرعی اول سمت چپ ـ پلاک 5 مراجعه و یا با شماره 11-7757610 تماس بگیرند. /920/ت302/ص

ارسال نظرات