۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۲۲۹۴۰

چند خبر کوتاه از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ برگزاری همایش منزلت زن و تحکیم خانواده در دزفول، دیدار امام جمعه اندیمشک با خانواده شهدای انقلاب و انتشار فراخوان اولین مسابقه عکس طلوع فجر در آبادان عناوین چند خبر کوتاه از خوزستان است.
چند خبر کوتاه از خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالرضا احسانی نیا سرپرست فرماندار دزفول در همایش منزلت زن و تحکیم خانواده در دزفول به تبیین نقش و جایگاه زنان پرداخت و تصریح کرد: در اسلام و قرآن در مورد جایگاه و ارزش مقام زن روایات و آیات متعددی بیان شده و زن و مرد به عنوان یک خانواده و کوچکترین جامعه معرفی شده اند.

احسانی نیا به سه محور مهم زندگی اشاره کردو ابرازداشت: اسلام به تشکیل خانواده ،شناخت تحکیم خانواده و شناخت زیان هایی که باعث فروپاشی خانواده می شوند به عنوان سه محور مهم در زندگی تأکید کرده که زنان ما نیز باید این اصول را در زندگی رعایت کنند.

سرپرست فرمانداری دزفول با تاکید بر حضور حداکثری بانوان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: دشمن دسیسه های بسیاری برای ما چیده و تمام تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم کشورمان خواهد کرد ولی دست آنها برای مردم کشورمان رو شده است.

دیدار امام جمعه اندیمشک با خانواده شهدای انقلاب

حجت الاسلام نعمت الله خدامی به مناسبت دهه مبارک فجر روز گذشته در دیدار با خانواده شهیدان عزت الله رضایی میرقائد،غلامحسین دولتشاهی و اردشیر موسوی تصریح کرد: شهدا انقلاب حقیقتا با شور و اشتیاق وصف ناپذیری برترین راه کمال را برگزیده و در راه سرافرازی ایران اسلامی و ارزشهای والای دینی از جان خود مایه گذاشتند.

وی با اشاره به نقش جوانان، نوجوانان و نسل امروز انقلاب در حفظ و احیاء ارزش های خون پاک شهیدان گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهیدان آبیاری شده است و هر که بخواهد با فتنه گری و ایجاد انحراف، شجره طیبه نظام ولایی ما را خدشه وارد کند، در طوفان فتنه های خود نابود می شود.

شایان ذکر است شهیدان عزت الله رضایی میرقائد،غلامحسین دولتشاهی و اردشیر موسوی از شهدای دوران انقلاب شهرستان اندیمشک در سال 57 توسط رژیم ستمشاهی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتشار فراخوان اولین مسابقه عکس طلوع فجر در آبادان

فرهاد پورغراوی علوانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان، اظهارداشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان با همکاری انجمن سینمای جوان و کانون عکس بسیج هنرمندان این شهرستان به منظور ثبت لحظه های ماندگار راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن 1390 و ارتقاء سطح آگاهی، تجربه و بینش عکاسی و با نگاه به پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر می شود اقدام به برگزاری اولین مسابقه عکس «طلوع فجر» در این شهرستان نموده است.

وی با اعلام اینکه شرکت در این مسابقه عکاسی برای عموم آزاد است گفت:شرکت کنندگان می توانند حداکثر 7 عکس به صورت تک عکس و یا مجموعه ارسال نمایند.

پورغراوی علوانی ادامه داد:عکس ها می توانند به صورت رنگی و یا سیاه و سفید و با فرمت JPG و حداقل 300 کیلوبایت بر روی یک لوح فشرده ارسال شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان تصریح کرد: آثار پس از انتخاب از سوی هیأت انتخاب، باید توسط شرکت کننده ،چاپ و ارسال گردد و به دنبال آن نیز عکس های برگزیده در نمایشگاهی از تاریخ 2 الی 5 اسفندماه همزمان با چهارمین هفته فیلم و عکس آبادان در معرض دید عموم قرارخواهد گرفت و عکس های برگزیده پس از پایان نمایشگاه به شرکت کننده عودت خواهد شد.

گفتنی است، آخرین مهلت ارسال آثار را 25 بهمن ماه سال جاری عنوان کرد و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به نشانی : آبادان – ابتدای خیابان دبستان – جنب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تالار مهر- انجمن سینمای جوان آبادان ارسال و یا با شماره تلفن: 09166319295 آقای مجید عیدان سرپرست انجمن سینمای جوان آبادان تماس حاصل فرمایند./9458/د102/س
ارسال نظرات