۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۲۲۹۸۸
آیت الله حائری شیرازی:

22 بهمن متعلق به تمام مظلومان و محرومان جهان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری، با قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: امروز 22 بهمن تنها متعلق به مردم ایران نیست.
آيت الله محي الدين حائري شيرازي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محی الدین حائری شیرازی، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در قم در گفت و گو با خبرنگاران، حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز را دارای پیام های بسیار دانست.

وی که با وجود کسالت و بیماری در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته بود، گفت: یوم الله 22 بهمن برای کشور ما تنها نیست، بلکه این روز برای تمام جهانیان است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای دوست داران و دشمنان نظام اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران گفتند هر کشوری که با رژیم غاصب اسرائیل درگیر شود ما به آنها کمک می کنیم.

آیت الله حائری شیرازی بیان داشت: بالاترین و بهترین سخن را در این خصوص ایشان زده اند تا تمام کسانی که مخالف با این رژیم هستند زیر پرچم نظام مقدس اسلامی بیایند.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این پرچم را بین المللی کردند، امروز ما در موقعیت ممتاز جهانی هستیم. /924/پ202/ج

ارسال نظرات