۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۲۳۱۳۶

چند خبر فرهنگی از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ افتتاح کتابخانه عمومی روستای قلعه کعبی بهبهان و برگزاری همایش یاران انقلاب اسلامی در رامهرمز و کسب رتبه نخست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اهواز در خوزستان چند خبر فرهنگی از این استان هستند.
کتابخانه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دراهواز، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر نخستین کتابخانه عمومی روستای محروم قلعه کعبی از توابع شهر سردشت زیدون بهبهان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مسئولان محلی بهبهان افتتاح شد.

گفتنی است این کتابخانه با دو سالن مطالعه مجزا و مخزن مشترک و همچنین نمازخانه برای علاقه مندان مهیا می باشد.

برگزاری همایش یاران انقلاب اسلامی در رامهرمز

این همایش که از سری برنامه های تدوین شده جهت اجرا در شهرستان به مناسبت دهه فجر بود، باهدف بررسی تحولات اخیر در جهان اسلام،صهیونیسم و رسانه،فروپاشی نظام غرب،فراماسونری و جریان انحرافی با دعوت از استاد رائفی مهمان ویژه برنامه برگزار گردید.

استاد علی اکبر رائفی استاد دانشگاه تهران ضمن شفاف سازی تحولات اخیر به تحلیل مسایل و توطئه های جهان غرب بر علیه اسلام پرداخت و تحولات اخیر در کشورهای منطقه را حرکتی عظیم و مثمرثمر درجهت فروپاشی نظام غرب قلمداد نمود.

وی در قسمت دیگری از سخنانش به جریان انحرافی و فراماسونری اشاره نمود و توضیحاتی در خصوص نقش سردمداران و ماهیت روسای پشت پرده و توطئه هایی که بر علیه ایران انجام می دهند پرداخت.

کسب رتبه نخست ستاد احیای امر به معورف و نهی از منکر اهواز در خوزستان

حسن شاهوارپور دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر اهواز توانسته اند در راستای انجام برنامه ها، احیاء دو فریضه الهی، گسترش معروفات دینی و تذکر لسانی با کسب بیشترین امتیاز نسبت به سایر ستادهای احیاء شهرستان های رتبه ی اول را در خوزستان را از آن خود کرد.

وی تصریح کرد: ستادهای احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های بهبهان، دزفول، رامهرمز، لالی و شوشتر به ترتیب رتبه های دوم تا ششم را در استان کسب کردند./9458/د101/ص
ارسال نظرات