۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۲۸۰
پایان سال؛

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره امام رضا

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: آخرین مهلت ارسال مقالات به این جشنواره تا پایان سال ‌جاری است.
حرم رضوي، امام رضا
به گزارش خبرنگار رسا در زنجان به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت الاسلام علی باقری افزود: جشنواره امام رضا (ع) در هر استان با موضوع خاصی برگزار می شود که استان زنجان نیز میزبان محققان و پژوهشگران عرصه فرهنگ رضوی خواهد بود.

وی با اشاره به محورهای این جشنواره افزود: خداشناسی در گفتار امام رضا (ع)، امام‌ شناسی از منظر ایشان، امام مهدی (عج) و دوران غیبت در بیان امام رضا(ع) و دانش و دانش ‌پژوهشی در گفتار و رفتار امام رضا(ع) از محورهای فراخوان مقالات جشنواره امام رضا(ع) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان برگزاری جشنواره امام رضا(ع) را زمینه ای برای آشنایی جوانان با افکار و اندیشه های آن حضرت عنوان کرد و ادامه داد: اگر برای یکی از امامان این حرکت آغاز شود اثراگذاری آن به اندازه 124 هزار پیامبر ماست.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه این جشنواره به فرهنگ الهی و ولایی مردم عمق می بخشد، یادآور شد: برپایی این جشنواره می تواند موجب فهم بیشتر جوانان از امامان می شود.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه شناخت صحیح امامان همان شناخت قرآن است، افزود: امام رضا(ع) برکتی برای ملت مسلمان ایران است که باید با تمام وجود در شناخت ایشان همت گماریم.

وی برگزاری جشنواره امام رضا(ع) را گامی موثر در شناخت امام رضا(ع) عنوان کرد و یادآور شد: شرکت علاقه مندان در این جشنواره بیانگر ارادات مردم به آن حضرت و علاقه به شناخت ایشان است.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان، در رابطه با شرایط نوشتاری جشنواره امام رضا(ع) تأکید کرد: حداکثر صفحات مقاله 20 صفحه بوده و هر برگ دارای 23 سطر باشد و نباید قبلاً چاپ و نشر داده شده باشد.

حجت الاسلام باقری افزود: مقالات باید دارای مقدمه بوده و از پختگی برخوردار باشد و اسم مؤلف به همراه سطح تحصیلات در آن ذکر شود.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات تا پایان سال ‌جاری است، یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند مقالات خود را به معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ارسال کنند./935/د102/س
ارسال نظرات