۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۳۷۵
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

اقامه نماز جمعه در 700 شهر کشور به برکت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به برگزاری نماز جمعه در 13 شهر استان زنجان گفت: نماز جمعه در 700 شهر کشور اقامه می‌شود.
حجت الاسلام تقوي رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام رضا تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عصر روز گذشته در جمع مدیران و مسؤولان استان زنجان در نشست شورای اداری استان، اظهار داشت: تلاش های نمایندگان سابق ولی فقیه در استان زنجان طی سالیان گذشته همواره منشأ خیر و برکت در منطقه بوده است.

وی با اشاره به شخصیت حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه فقید استان زنجان تصریح کرد: این عالم ربانی شخصیتی متقی و عالمی روشن ضمیر بود که از انسان‌های شریف این دوران محسوب می‌شود امروز نیز نفس آن پیر فرزانه در زنجان مشاهده می‌شود.

حجت الاسلام تقوی همچنین با یادآوری و تشریح خدمات ارزنده حجت الاسلام والمسلمین واعظی، امام جمعه سابق زنجان گفت: حجت الاسلام خاتمی نیز به عنوان امام جمعه جدید زنجان معرفی شده اند که ایشان نیز از خانواده‌ای اهل علم بوده و در دوران دفاع مقدس و پس از آن خدمات شایسته‌ای داشته اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نماز جمعه در 13 شهر استان زنجان گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد برگزاری آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در 700 شهر کشور هستیم که پروژه های متعدد احداث مصلای نماز جمعه در دستور کار قرار دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خواستار مساعدت و همکاری مسؤولان استان زنجان در اتمام پروژه مصلای بزرگ نماز جمعه زنجان شد و عنوان کرد: همه فعالیت‌های ائمه جمعه در راستای خدمت به مردم است، چنان که فعالیت پدرانه ائمه جمعه در تمامی مناطق کشور اختلافات جامعه را به حداقل رسانده است.

حجت الاسلام تقوی، در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش محوری ائمه جمعه در تشویق حضور حماسی مردم در انتخابات آینده مجلس اظهار داشت: ائمه جمعه مردم را از طریق تریبون نماز جمعه باید برای حضور در انتخابات 12 اسفند آماده کنند.

وی راهپیمایی میلیونی ملت ایران در 22 بهمن را پاسخی کوبنده به یاوه گویی های نظام سلطه دانست و خاطرنشان کرد: تکرار حضور حماسی و با بصیرت ملت در 12 اسفند خط بطلانی بر تمام سیاست های ضداسلامی غرب خواهد بود./935/پ202/س
ارسال نظرات