۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۲۳۵۹۳

حزب الله لبنان تجاوزگری صهیونیست ها علیه مقدسات فلسطین را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان حملات روز افزون رژیم صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی و مسیحی در سرزمین های اشغالی را محکوم و مجامع خاموش بین المللی را عهده دار پیامدهای این تجاوزگری های دانست.
حزب الله
به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان، روز گذشته در واکنش به حملات روز افزون رژیم صهیونیستی علیه مقدسات مسلمانان و مسیحیان در سرزمین های اشغالی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن این تجاروگری ها، گفت: رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزهای جنایتکارانه خود در یهودی سازی قدس شریف و اماکن مقدس فلسطین و نابودی خانه های مردم در سراسر سرزمین اشغالی فلسطین ادامه می دهد.

حزب الله لنبان با اشاره به عملیات روز گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش به مسجد الاقصی و هتک حرمت مقدسات اسلامی و مسیحی فلسطین، گفت: ما هر روز شاهد هتک حرمت صهیونیست ها به مسجد الاقصی و کلیسای معمدنیه در قدس شریف هستیم و شهر غزه نیز از تهاجم نظامی این رژیم در امان نمانده است.

این بیانیه با اشاره به روند تغییر و تحولات در منطقه، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از روند حوادث منطقه به طرح های سلسله وار خود در تصفیه حساب با قضیه فلسطین و یهودی سازی اماکن مقدس و هتک حرمت مقدسات اسلامی و مسیحی فلسطین همچنان ادامه می دهد.

حزب الله در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی در حالی به هتک حرمت خود علیه مقدسات اسلامی و مسیحی و تجاوز علیه مردم فلسطین ادامه می دهد که اطمینان کامل دارد، اعراب هیچ گونه واکنشی نسبت به این عملیات ها از خود نشان نمی دهند و حتی خود را برای صدور قطعنامه ای در محکوم کردن این تجاوزگری ها به زحمت نمی اندازند.

این بیانیه همچنین ملت های عربی و اسلامی را به برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز علیه تجاوزگری های رژیم صهونیستی علیه مقدسات اسلامی و مسیحی و در حمایت از قدس شریف و مقدسات اسلامی و عربی فلسطین اشغالی فراخواند.

حزب الله همچنین در این بیانیه با اشاره به سکوت مجامع بین المللی در قبال عملیات های تجاوزگرانه رژیم صهیونیسی علیه مقدسات اسلامی و عربی مردم فلسطین، این سکوت را نشانگر همدستی این مجامع در دسیسه های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین دانست و افزود: از این رو مجامع بین المللی باید مسؤولیت پیامدهای تجاوزگری های رژیم صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی و مسیحی مردم فلسطین را برعهده بگیرند./981/ب902/گ
ارسال نظرات