۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۲۳۶۴۴
آیت الله موسوی جزایری هشدار داد؛

ویروس شبهات، روح جامعه اسلامی را از پای درمی آورد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به آسیب شناسی صحیح با توجه به نیازهای موجود در هر منطقه گفت: شبهات همانند ویروس، بیماری روحی مردم در جامعه را به دنبال دارد.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان شب گذشته در بازدید از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر این که «دفتر تبلیغات اسلامی نماد روشن فکری در حوزه های علمیه است»، اظهار داشت: تدابیر به کار گرفته شده در این مجموعه بسیار مؤثر و مفید واقع شده است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به تخصصی بودن دروس حوزه علمیه گفت: این دروس تخصصی حوزه از جمله فقه و اصول همانند مواد خامی هستند که جهت ترویج دین در جامعه باید آنها را پس از بازنگری به مباحث عامه پسند تبدیل کرد.

وی با بیان این که حرکت عملی دفتر تبلیغات اسلامی مکمل دروس تخصصی در حوزه علمیه است، گفت: دروس تخصصی حوزه به عنوان پشتوانه ای علمی و فقهی جهت تبلیغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی است.

زبان و گفتار روز مهم ترین سلاح مبلغان است

امام جمعه اهواز زبان و گفتار روز را مهم ترین سلاح مبلغان دانست و افزود: مهم ترین کار دفتر تبلیغات اسلامی تلفیق امور تبلیغی با نیاز ها و پیشرفت های روز در جامعه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آسیب شناسی صحیح در هر منطقه از استان خوزستان گفت: شبهات همانند ویروس، بیماری روحی مردم در جامعه را به دنبال دارد.

فعالیت تبلیغی در مناطق مختلف اهواز باید چندین برابر شود

آیت الله موسوی جزایری با انتقاد از دید نادرست نسبت به شهرستان اهواز گفت: جمعیت شهر اهواز در مقایسه با دیگر شهرستان های استان خوزستان چندین برابر است؛ از این رو مسؤولان اجرایی باید نسبت به ظرفیت این شهرستان برنامه ریزی های مناسب تری را انجام دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همان گونه که جهت مبارزه با تهاجم های فرهنگی دشمن در سایر شهرستان های استان خوزستان در حال فعالیت هستید، بایستی چندین برابر آن، در شهر اهواز به انجام امور تبلیغی بپردازید.

وی در پایان سخنان خود با بیان آماری از دسیسه غرب جهت راه اندازی فرقه های ضاله در کشور گفت: رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای در زمان ریاست خود گفته، از بودجه دولت دستور داده ام تا بیست هزار فرقه در ایران راه اندازی شود که آثار این فعالیت های آنها نیز مشهود است./9464/پ202/س

ارسال نظرات